Andere uitwerking van het logo
VeiligheidsAlliantie zoekt een nieuw logo en huisstijl
- Wedstrijd van: Samenwerkingsverband
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-02-2013
Datum einde: 25-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



een mogelijke huisstijl

Logo voor VAG. De V veiligheid en een checkteken verwerkt binnen het logo.
buroselium.nl

Logo en toepassing in niveaus

Hierbij mijn inzending voor uw huisstijl. De kleuren zijn hetzelfde als RVS. De huisstijl is breed door te trekken met de huisstijlstrepen. Ik hoor graag wat ervan vindt
groet
buroselium.nl

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending voor uw logo.
De strepen op de politiewagens (huisstijl) en andere veiligheidsinstanties is de basis geweest van mijn logo. De strepen en VAR maken het geheel mooi aansluitend en compleet. De kleuren zijn zoals aangeven. Ik is een simpel herkenbaar en doeltreffend logo geworden.
Ik hoor graag wat ervan vindt,
met creatieve groet,
Buro Selium