Als je nu kijkt naar grote bedrijven is het goed om duidelijk en minimalistisch over te komen. Daarom een hedendaags design met rustgevende kleuren. Er kunnen altijd aanpassingen worden gedaan.
Verbindend Fris doch strakke huisstijl voor een trainingsbureau
- Wedstrijd van: jmjansen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-07-2021
Datum einde: 03-08-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Je ziet duidelijk dat het om communiceren gaat en het logo staat sterk. Makkelijk en goed te gebruiken op voorwerken en is heel herkenbaar.

Bij nader inzien wil je dit ook gaan gebruiken voor meerdere doeleinde, wat vind je van deze optie?

Een logo waar mensen zich door aangetrokken voelen. Een persoon die lacht is altijd sterker in communiceren. Voor mij is dit ook een uitstekende optie. Bij vragen hoor ik het graag.

Hedendaags logo. Luchtig van vorm en brengt direct een glimlach op je gezicht. Sterke kleuren en valt op. Ik ga graag de uitdaging aan, ik hoor het wel.

Subtiel en helder logo. Komt relaxt over en is direct duidelijk, rustige kleuren en duidelijk lettertype. Ik hoor het graag voor eventueel op of aanmerkingen.

Een strak en sterk logo, aanpassingen en opmerking zijn welkom om aan een mooi resultaat te komen, ik hoor het graag.