Beste Lindsey,
Concept 2, een krachtig logo met meer dynamische vormen om het vriendelijker te laten ogen. Een logo die toepasbaar is en geen rare verlopen of details bevat i.v.m. drukwerk.
Graag zie ik je reactie tegemoet, met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Verloskundigenpraktijk
- Wedstrijd van: Verloskundigenpraktijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-07-2012
Datum einde: 24-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geachte opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De naam delia is een griekse naam voor "of delos" in de mythologie is dit de naam van de geboorteplaats van Artemis. Artemis is de dochter van Zeus en betekend veilig en geborgenheid.
Het logo is een lijnenspel van een jong gezin met een pasgeborene, de man slaat zijn arm om het gezin als visualisatie van veiligheid..
Ik hoop dat ik jullie hbe kunnen inspireren, met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Beste Tjeerd,
Bedankt voor je deelname! We vinden het ontwerp opzich wel mooi, maar meer voor een zwangerschapstest oid. Wij willen je vragen het ontwerp door te ontwikkelen.
Met vriendelijke groet,
Lindsey
Beste Lindsey, dank je voor je toevoegingen, ik zal het logo verder ontwikkelen, wat vinden jullie van de naam?
We vinden de naam goed gezocht omat het veilig en geborgenheid betekent, maar we vinden Delia wel wat koud klinken.
Ik zal wat meer liefde in het logo steken, misschien krijgt de naam dan ook wat meer swung