(Ver)nieuwd eigentijds logo & huisstijl voor (internationale) online webshops!

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: neyssen
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 23-10-2017 10:41
  • Datum einde : 06-11-2017 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 63
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar:

- een nieuw eigentijds logo & huistijl voor mijn online shop(s).

- De online shop heet "Lintjeswinkel" en zoals de naam al zegt verkopen wij er linten in alle soorten en maten, aan hobbyisten, bakkerijen, drukkerijen, slijters, etc....

- Deze online webshop heeft alles op het gebied van lint te bieden. Met het grootste assortiment van Nederland leveren wij zowel aan bedrijven als aan particulieren.

- Het logo/huisstyle dient zowel voor
1) Lintjeswinkel [lintjeswinkel.nl]
2) Lintjeswinkel XL [lintjeswinkel-xl.nl]
3) Bänderladen [baender-laden.de]
4) Bänderladen XL [baenderladen-xl.de]
identiek te zijn (uiteraard met de andere naam).
Dit betekent dus dat er 4 verschillende logo's zijn.

- De XL shops zijn onze groothandel webshops, we verkopen het lint hier niet per meter, maar op rol.

- We hebben zowel Nederlandse als Duitse webshops.

- Het logo mag de subtitel "by DiMauro" bevatten - hieronder vallen alle webshops. Deze subtitel mag klein worden vermeld.

- Het zou fijn zijn als het logo/huistyle verfrissend en vernieuwend is, maar toch een aantal kenmerken van het oude logo in zich heeft. Zodat het herkenbaar is/blijft voor onze huidige klanten.

- De kleuren mogen fuchsia/pink (zie oude logo) en marine (blauw), zwart en wit zijn. Liefst witte achtergrond.

Bedrijfsomschrijving:

- De online shop heet "Lintjeswinkel" en zoals de naam al zegt verkopen wij er linten in alle soorten en maten, aan hobbyisten, bakkerijen, drukkerijen, slijters, etc....

- Deze online webshop heeft alles op het gebied van lint te bieden. Met het grootste assortiment van Nederland leveren wij zowel aan bedrijven als aan particulieren.

Doelgroep:

Creatief en Zakelijk (consument en bedrijven/groothandel).
Online webshop
Hip en Stoer - niet tuttig of zoet

Kleuren, favoriete logo's, must haves

- De kleuren mogen fuchsia/pink (zie oude logo) en marine (blauw), zwart en wit zijn. Liefst witte achtergrond. Geen andere kleuren aub.

Favoriete voorbeelden qua stijle:
-http://www.brandsupply.nl/wedstrijden/design_logo/logo-lemon-mint-digital-marketing-13299/ontwerpen/32075
http://www.brandsupply.nl/wedstrijden/logo/logo-voor-eetcafe/ontwerpen/32075

- Het mag trendy zijn en modern, niet te zoet!
- Kenmerken: STOER, "HANDLETTERING" STYLE, STRAK, ZAKELIJK, MAG ZAKELIJKER ZIJN DAN HET HUIDIGE LOGO. Maar met een vrolijke creatieve "edge"/twist.

- Er hoeft niet een strikje/lint in verwerkt te zijn, maar mag wel! Het is namelijk wel onze core business.

UK
  • Logo & Huisstijl # 789365 voor (Ver)nieuwd eigentijds logo & huisstijl voor (internationale) online webshops! wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 789364 voor (Ver)nieuwd eigentijds logo & huisstijl voor (internationale) online webshops! wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 789351 voor (Ver)nieuwd eigentijds logo & huisstijl voor (internationale) online webshops! wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 789349 voor (Ver)nieuwd eigentijds logo & huisstijl voor (internationale) online webshops! wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 789340 voor (Ver)nieuwd eigentijds logo & huisstijl voor (internationale) online webshops! wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network