(Ver)nieuwd eigentijds logo & huisstijl voor (internationale) online webshops!
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: neyssen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 23-10-2017 10:41
- Datum einde : 06-11-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 63
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
- een nieuw eigentijds logo & huistijl voor mijn online shop(s).
- De online shop heet "Lintjeswinkel" en zoals de naam al zegt verkopen wij er linten in alle soorten en maten, aan hobbyisten, bakkerijen, drukkerijen, slijters, etc....
- Deze online webshop heeft alles op het gebied van lint te bieden. Met het grootste assortiment van Nederland leveren wij zowel aan bedrijven als aan particulieren.
- Het logo/huisstyle dient zowel voor
1) Lintjeswinkel [lintjeswinkel.nl]
2) Lintjeswinkel XL [lintjeswinkel-xl.nl]
3) Bänderladen [baender-laden.de]
4) Bänderladen XL [baenderladen-xl.de]
identiek te zijn (uiteraard met de andere naam).
Dit betekent dus dat er 4 verschillende logo's zijn.
- De XL shops zijn onze groothandel webshops, we verkopen het lint hier niet per meter, maar op rol.
- We hebben zowel Nederlandse als Duitse webshops.
- Het logo mag de subtitel "by DiMauro" bevatten - hieronder vallen alle webshops. Deze subtitel mag klein worden vermeld.
- Het zou fijn zijn als het logo/huistyle verfrissend en vernieuwend is, maar toch een aantal kenmerken van het oude logo in zich heeft. Zodat het herkenbaar is/blijft voor onze huidige klanten.
- De kleuren mogen fuchsia/pink (zie oude logo) en marine (blauw), zwart en wit zijn. Liefst witte achtergrond.
Bedrijfsomschrijving:
- De online shop heet "Lintjeswinkel" en zoals de naam al zegt verkopen wij er linten in alle soorten en maten, aan hobbyisten, bakkerijen, drukkerijen, slijters, etc....
- Deze online webshop heeft alles op het gebied van lint te bieden. Met het grootste assortiment van Nederland leveren wij zowel aan bedrijven als aan particulieren.
Doelgroep:
Creatief en Zakelijk (consument en bedrijven/groothandel).
Online webshop
Hip en Stoer - niet tuttig of zoet
Kleuren, favoriete logo's, must haves
- De kleuren mogen fuchsia/pink (zie oude logo) en marine (blauw), zwart en wit zijn. Liefst witte achtergrond. Geen andere kleuren aub.
Favoriete voorbeelden qua stijle:
-http://www.brandsupply.nl/wedstrijden/design_logo/logo-lemon-mint-digital-marketing-13299/ontwerpen/32075
http://www.brandsupply.nl/wedstrijden/logo/logo-voor-eetcafe/ontwerpen/32075
- Het mag trendy zijn en modern, niet te zoet!
- Kenmerken: STOER, "HANDLETTERING" STYLE, STRAK, ZAKELIJK, MAG ZAKELIJKER ZIJN DAN HET HUIDIGE LOGO. Maar met een vrolijke creatieve "edge"/twist.
- Er hoeft niet een strikje/lint in verwerkt te zijn, maar mag wel! Het is namelijk wel onze core business.
ExodusDesigns
-
-
Toelichting van de designer ExodusDesigns:
Hierbij ook een mockup.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer ExodusDesigns:
Beste,
Hierbij mijn ontwerp ben benieuwd wat u ervan vind. Graag hoor ik wat beter kan.
Mvg,
ExodusDesigns -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-