Beste Bob Hense,
Hierbij mijn idee voor een huistijl voor be one. De lijnen staan symbool voor de transformatieprocessen in je werk, en natuurlijk het 'swingende' in je pay-off. De blauwe is hierin de business-lijn, en de oranje-rode de levenslijn.
Voor nu alleen even het kaartje, mocht dit je aanspreken dan kan ik natuurlijk meer voor je uitwerken.
Hartelijke groet!
Margreet
Vernieuwend logo en huisstijl met klasse uitstraling!
- Wedstrijd van: bobhense
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 18-12-2010
Datum einde: 01-01-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

