Beste,
hierbij vindt u mijn voorstel voor het Leading Lean logo.
Ik heb gekozen voor een moderne combinatie van bruin/oranje en donker turquoise. De donkere kleur staat voor de harde kant (leading), de lichtere kleur voor de zachte kant (lean).
Het logo wordt gevormd door 2 L'en. In deze L'en zitten gespiegelde driehoekjes, die wijzen op de verandering die begint bij jezelf.
Het lettertype is modern en zakelijk; het woord "leading" staat vetgedrukt om de sterkte, het leiderschap te benadrukken. Het woord "Lean" staat in een dunnere variant om de efficiëntie en de zachte aanpak aan te tonen.
Het geheel is zakelijk maar toch vrouwelijk door de frisse kleurtjes en het elegante lettertype.
Feedback is uiteraard altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Riane
Vernieuwend logo voor Leading Lean nodig
- Wedstrijd van: bdusseldorp
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 16-12-2013
Datum einde: 22-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

