Dag Monique...hier is nog een voorstel voor je logo. Hier heb ik de M vorm als de symbolische steen gebruikt en daarom heen de kringen die uitwaaieren. Zo heb je een beeldmerk dat communicatie in zich heeft.
Verras mij met jouw design huisstijl en logo voor mijn communicatie-& organisatieadviesbureau
- Wedstrijd van: MoniqueLigeon
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-02-2015
Datum einde: 05-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Dag Monique,
Bij deze nog twee voorstellen voor jouw logo.

Dag Monique,
bij deze stuur ik je met veel plezier mijn voorstellen voor jouw logo.
Ik heb gekozen om jouw naam niet in hoofdletters te schrijven maar met een begin kapitaal. Dat geeft een een persoonlijker gevoel af in plaats van je naam in hoofdletters te schrijven. Je hebt gekozen om je naam als bedrijfsnaam te gebruiken en om dan alleen maar hoofdletters te gebruiken is veels te doorsnee. Je wilt laten zien dat je persoonlijk betrokken bent bij jouw klanten en met een beginkapitaal en daarna kleine letter laat je zien dat je betrokken bent.
Omdat je naam de bedrijfsnaam is, is mijn keus gevallen om niets met jouw naam te doen maar te kiezen voor een beeldmerk. Alles wat je doet met je naam leid alleen maar af. Jouw naam moet staan, and thats it. Je kan er wel alles aan toevoegen, maar het helpt niet om duidelijk te maken wat jij doet. Je bent geen radar die dingen ziet, maar je bent een basis, een tussenpersoon, een steun in de rug die helpt waar de klant iets aan heeft.
Mijn keus is gevallen op een beeld merk die dat laat zien. Ik wil ook graag dat een logo een verhaal vertelt, of iets dat je kan en mag uitleggen.
Ik heb gekozen voor een aantal beeldmerken die staan voor zakelijkheid (de linker voorbeelden) De voorbeelden in het midden zijn vrolijk. En de voorbeelden aan de rechterkant laten zien dat alles prima blijft staan als er een donker achtergrond word gebruikt.
Er is alleen een ding wat ik niet begrijp...en dat is jouw payoff. Professioneel en met Plezier???
Ik hoop dat je mij mijn brutaliteit vergeeft, zo niet dan ben ik de lul, en moet ik maar een communicatiecursus bij jou gaan volgen, maar waarom heb je die nodig? Monique is toch Professioneel!!! Als ik iemand zoek met jouw kennis dan ga ik er vanuit dat hij of zij ook Professioneel is...en ik mag toch hopen dat hij of zij dat ook met plezier doet..
Jouw payoff is dus een beetje over the top. Laat het weg. En laat je logo spreken. Geeft het een twist.
Dus niet alleen maar hoofdletters. Geen flauwekul met je naam, die moet staan (je bent geen circusattractie)
Laat je beeldmerk spreken.
Dank voor je voorstellen en kritische blik.Alleen een beeldmerk vind ik niet voldoende om mijn merk te laden. Daarom kies ik voor de combinatie. Dit weekend zal ik je voorstellen met aandacht bekijken.
Mvg.
Monique
Ik heb zeker wat met je opmerkingen kunnen doen. Wel had ik graag een (1) voorstel logo met uitwerking gezien. Ik kan me er nu niets bij voorstellen.
Heb je een voorkeur welk logo je uitgewerkt wilt zien?