In dit ontwerp is de slogan ' Uniformeringen' Gevisualiseerd doormiddel van een stropdas en knoopjes. Deze zijn geplaatst in de letter V omdat hier van nature al de nadruk op ligt. Ook is dit een voordeel aangezien zo het beeldmerk het eerste is wat gezien wordt bij het lezen van het woord VHUP. Eventueel kan dit 'V' beeldmerk ook als los logo of als icoon ingezet worden. Ik ben benieuwd naar uw feedback en hoop deze spoedig te mogen ontvangen.
met vriendelijke groet,
LBK
VHUP - Logo en huisstijl
- Wedstrijd van: div
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-07-2012
Datum einde: 31-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

