ViE Netwerk (Landelijk inspirerend en actief netwerk voor Vaders in Echtscheiding)

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: vienetwerk
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 24-08-2011 13:08
  • Datum einde : 15-09-2011 13:14
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,RGB, CMYK
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 12
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een sprankelende huisstijl, stoer en fris die de doelgroep aanspreekt (de appelboom, met appels die staan voor alle vruchten (diensten en/of kennis,activiteiten, etc.) die vaders plukken van het netwerk)

Logo & Huisstijl:
Het logo mag qua kleur en beeld haast identiek zijn aan het bijgevoegde beeld (the well being effect) op de plaats waar de tekst staat wil ik graag ViE Netwerk vermeld hebben staan met een korte leuke tag line... die weet ik alleen nog niet, jij een idee? iets van: "laat vaders krachtig opleven" ???? (ViE staat, naast vaders in echtscheiding, natuurlijk ook voor LEVEN)

Bedrijfsomschrijving:

ViE Netwerk is een uitgebreid (landelijk) netwerk van professionals met kwalitatief hoogwaardige kennis en ervaring in het begeleiden van Vaders in Echtscheiding. Het netwerk en alle daaraan gerelateerde literatuur, regelmatig georganiseerde activiteiten en ondersteuning zijn toegankelijk via de “ViE Netwerk portal”. Hiermee ontstaat 1 duidelijk vindbare plek waar Vaders in Echtscheiding direct (h)erkenning, inspiratie, steun of een oplossing kunnen vinden voor hun probleem.

Uitvoerders: Professionals (psychologen, relatietherapeuten, mediators, advocaten, coaches, professional organisors, vrijwilligers, etc.) aangesloten op het netwerk en geselecteerd volgens de kwaliteitsnorm van ViE Netwerk.

Doel: Meer bewustwording van- en aandacht voor de, vaak complexe, situatie van Vaders in Echtscheiding. Meer positieve en praktische ondersteuning en leuke activiteiten voor Vaders in Echtscheiding waardoor hun leven en dat van hun kinderen een stuk makkelijker en leuker wordt en een goede basis voor een stabielere toekomst met hun kind(eren) en ex ontstaat.

Doelgroep:

Vaders die gaan scheiden, in scheiding zijn of recent gescheiden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Gebruik het bijgevoegde beeld als leidend, zowel in kleur als de tekening! Die vind ik heel goed!!!

mistu
  • Logo & Huisstijl # 33838 voor ViE Netwerk (Landelijk inspirerend en actief netwerk voor Vaders in Echtscheiding) wedstrijd Klacht indienen
    1. vienetwerk zegt :

      Beste Mistu,

      Dank voor je ontwerp, het lijkt idd erg op het voorbeeld maar is te druk bevolkt. Mag iets meer gevoel in.

      De 4 thema's die we in de appels zijn:
      1 vader&kind
      2 verdieping
      3 huis (praktisch stuk)
      4 verbinding&plezier

      Het doelwit teken komt me net iets te agressief over.

      dank,
      VieNetwerk

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network