ik vond toch dat het briefpapier wat kaal was, ik zou ook ipv de flessen, glazen wijn kunnen toepassen op de huisstijl, maar voor nu heb ik het zo gedaan dat het universele elementen zijn voor gebruik in allerlei situaties, ook zou ik voorstellen om het takje, bij wijnhandel - wijnpoeverij, als ampersand (&teken) te gebruiken in de hele winkel, ik ben benieuwd wat u ervan vind!
Vino Vidi Vici
- Wedstrijd van: vinovidivici
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 14-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste,
Graag wil ik danken voor het inzenden van een ontwerp. Helaas past dit ontwerp niet in de lijn die ik voor ogen heb.
MvG, Tim

ik vind het trouwens een briljante naam voor een wijnproeverij/wijnhandel, ik ben benieuwd wat je van mijn ontwerp vind, het is het logo, twee formaten enveloppen, briefpapier en visitekaartjes (voor en achterkant)