Beste Tim,
Hierbij de aanpassing op voorgaand ontwerp. Na sluiting wedstrijd kan natuurlijk nog het een en ander worden aangepast.
Groet,
Harmen
Vino Vidi Vici
- Wedstrijd van: vinovidivici
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 14-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Succes met het straks maken van uw keuze ;)

Update op voorgaand logo.
Logo met visitekaartje. Dit speelse en warme kaartje is dubbelgevouwen en klapt open voor bedrijfsnaam en info. Ook kan de info vervangen worden voor info over een wijn/product en dit kaartje aan de hals van dit product binden...
Vriendelijke groet,
Harmen dijkhuis
Hallo Harmen,
Leuk idee om het kaartje zo op meerdere manieren te gebruiken. De fles met het woord vino erin vind ik helaas iets minder passen bij het tweede ontwerp. Deze wil ik graag laten wegvallen. Het ontwerp met fles en krulletters vind ik wel mooi. Wellicht dat dit eventueel deels (bv. fles met alleen woord vino in krulletters) op de voorkant gebruikt kan worden?
MvG, Tim

Hierbij nog een variatie op het voorgaand logo. (vorm en lettertype)
Vriendelijke groet,
Harmen
Beste Harmen,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze variatie beter bij me vind passen dan de vorige ontwerpen. Dank je wel.
MvG,
Tim
Oke duidelijk! Dan zal ik verder in de lijn doorgaan. Nog verdere wensen etc? Bedankt! Harmen

Beste Tim, Hierbij een update op voorgaand ontwerp.

Nog een variatie met moderne invloed en behoud van het wijn gevoel met meer links naar veni vidi vici...
ps klik op de afbeeldingen voor waar formaat en kleur...
Alvast hartelijk dank voor deze 3 concepten. Van deze ontwerpen vinden we deze het mooist en het meest stijlvol. De combi grijs met bourdeaux is mooi, maar we vinden het wel nog een beetje druk door de invulling van de O en ook het puntje op de i van VINO. Het mag nog sjieker.
Die andere twee logo's vinden we niet mooi.
MvG, Tim

#2