Vino Vidi Vici

Datum start: 29-02-2012

Datum einde: 14-03-2012

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
savaal

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik wil het ontwerp gaan gebruiken voor het logo alsook de huisstijl. Verder denk ik ook aan toepassingen zoals: visitekaartjes, (toekomstige) website, briefpapier, advertenties, belettering van bv. ramen of gevel, flyer, signings in de zaak. Kortom bijna alle toekomstige communicatie van mijn bedrijf.

Bedrijfsomschrijving


Ik ben voornemens om een winkel te beginnen om zowel wijn te laten proeven als om wijn te verkopen. Let wel de nadruk zal komen te liggen op het wijn proefgedeelte! De uitstraling van de winkel dient authentiek (denk aan een Italiaanse Enoteca met veel steen, donker hout etc.) te zijn echter met een moderne inslag.

Doelgroep


Doelgroep zal zowel gericht zijn op de wijnliefhebber (die geregeld een wijntje drinken) als ook de wijn analfabeet. Zeg maar de mensen die voor een wijnrek staan en niet weten wat ze moeten kopen, maar wel wijn lekker vinden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Geen gebruik van felle kleuren. Geen gebruik van afkortingen. Verder moet uit het logo blijken dat het om wijn gaat.

Designer: paulbosma paulbosma
logo_huisstijl-paulbosma-Zb1FgHXU

paulbosmapaulbosma

Graag hoor ik van u!
Gr. Paul

vinovidivicivinovidivici

Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw inzending. Dit is een van de strakkere ontwerpen die wij ontvangen hebben, wat past bij ons verzoek om een moderner logo. Echter zoeken wij toch iets stijlvoller en eleganters.

MvG, Tim

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.