Wederom snap ik uw punt. Maar aangezien het idee u wel aanspreek heb ik om zakelijk meer naar de voorgrond te halen deze letterlijk en figuurlijk op de voorgrond geplaatst. Tevens voetbal kleiner gemaakt zodat het woord "Zakelijk" meer naar voren komt.
voetbalzakelijk.nl
- Wedstrijd van: voetbalzakelijk.nl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-01-2010
Datum einde: 28-01-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Variatie op het eerste ontwerp
de nadruk ligt voor mijn gevoel nog steeds op voetbal in dit concept, terwijl ik me met mijn site vooral richt op het zakelijke aspect
Erg leuk concept.
Maar de gekruiste benen maakt het wat onduidelijk. Hoe staat ie precies? En zou die bal niet rechts van het poppetje moeten rollen?
En het koffertje is misschien wat uit verhouding (vrij breed). Daarbij klopt het perspectief niet helemaal.

Zo groen als gras en business blue! De zakenman scoort altijd!
Dit is mijn eerte voorstel wat betreft het logo voor voetbalzakelijk.nl.
Ik hoor graag van u.
Tom Romkes
info@trdesign.nl
ik vind deze er goed uitzien, ik mis alleen het zakelijke aspect in het beeld
Dank u voor de reactie, het zakelijke tintje zit hem in het stropdasje bij de voetballer. Maar u heeft gelijk, het zou wel iets zakelijker mogen nog. Ik ga kijken wat ik kan doen.