Wanted Tof logo voor marketing agency Milkshake marketing

Datum start: 28-08-2020

Datum einde: 02-09-2020

Totaal budget: € 359.00
Nieuwste inzending
Book cover
Margriet Pronk

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


New kid on the block: Milkshake marketing. En we zijn dus op zoek naar een tof logo. En daarnaast naar een doorvertaling daarvan in styleguide (kleuren, lettertypes, etc), format voor social (LinkedIn), header nieuwsbrief, header LinkedIn, favicon.

We zijn een bureau met focus op merkstrategie en contentcreatie, met name gericht op MKB. We zetten onszelf neer met kernwoorden als: jong, humor, expertise, no nonsense, to the point, maatwerk, transparantie, snel, proactief.

In het logo niet teveel verschillende kleuren, mag clean zijn, mag ook woordmerk zijn. Kleuren staan nog open. Moet vooral ook bruikbaar zijn in uitingen. we zijn bezig met het opzetten van een website: www.milkshakemarketing.nl, maar dit heeft duidelijk nog niet de look and feel, qua tekst geeft het al wel richting. we wachten op het logo met doorvoering op de website.

Update 30/8: we hebben nu 40 ontwerpen ontvangen. daarvan hebben drie de voorkeur: van Kanaya, mihawk en katadesign, de ontwerpen met 4 sterren. Maar alle drie zijn ze nog niet precies wat we zoeken. Dus inzenden heeft zeker nog zin! Denk dan vooral verder dan de kleuren die tot nu toe gebruikt zijn, geen van de kleuren tot nu toe is het helemaal. We vinden van de ontwerpen die er nu zijn leuk dat er creatief wordt nagedacht (de scheve s, het ontwerp waarin de letters doorlopen in de omlijsting, en de 'favicon'). Wat we nu nog missen is een echt goed lettertype, tot nu toe of te technisch of te standaard. Goede kleuren missen we nog en dan met name op een witte of gekleurde achtergrond, zwarte achtergrond zullen we zelden gebruiken. Moet niet te zoet zijn, wel professionaliteit uitstralen. En belangrijk, er moet een goede favicon van te maken zijn, dit is net zo belangrijk als het woordmerk. Liefst een afgeleide van het woordmerk. En ook fijn als er makkelijk stijlelementen uit te gebruiken zijn, zoals bijvoorbeeld de lijnen bij het ontwerp van mihawk.

Bedrijfsomschrijving


We zijn een bureau met focus op merkstrategie en contentcreatie, met name gericht op MKB. We zetten onszelf neer met kernwoorden als: jong, humor, expertise, no nonsense, to the point, maatwerk, transparantie, snel, proactief.

We zijn gevestigd in midden NL maar werken door het hele land. We gaan uit van een standaard aanpak: positioneren, creëren, beheren. we werken met een vast team en daarnaast met een netwerk van specialisten (freelancers).

Doelgroep


MKB, midden kleinbedrijven, alle bedrijven die willen groeien maar niet goed weten hoe ze dit moeten aanpakken. Ze schrijven nu bijvoorbeeld eens een blog en doen eens een post maar snappen niet goed welke strategie ze moeten hanteren en hoe ze dit vervolgens moeten uitvoeren. Bedrijven die te klein zijn voor een eigen marketingafdeling maar wel aan die stap toe zijn.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


we hadden kleuren bedacht maar in het logo komt dit veel te zoet over voor een professioneel marketingbureau. Dus kom maar graag met eigen idee voor kleuren.

Designer: Cindyzign Cindyzign
logo_huisstijl-cindyzign-55KA3nA8

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-cindyzign-4T0RFum8

CindyzignCindyzign

Beste, bij deze een variant van het eerste logo. Groeten Cindy

CindyzignCindyzign

Ik zie zojuist dat de opdracht qua kleuren is aangepast. Mocht het logo naar wens zijn dan is het mogelijk om verschillende kleuren te laten zien.

milkshakemarketingmilkshakemarketing

Klopt we zijn benieuwd naar ideeen met andere kleuren. Ik vind deze ontwerpen heel leuk en snap dat er andere kleuren mogelijk zijn. Mijn collega heeft andere voorkeuren dus we moeten nog even synchro. We laten het weten.

CindyzignCindyzign

Is goed. Een logo uitkiezen kan ook behoorlijk lastig zijn ;-) Ik hoor het graag

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-cindyzign-4fCAoBrk

CindyzignCindyzign

Dankjewel voor de snelle feedback. Bij deze minder zoet en een voorbeeld van een favicon. Daar hoeft niet altijd de volledige naam in, maar herkenbare elementen uit het logo. Ik hoor u graag!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-cindyzign-VR3yxBbM

CindyzignCindyzign

Beste mensen, hierbij mijn tweede voorstel. Minder druk maar alsnog jong, snel en proactief ;-) Ik ontvang graag feedback om het logo te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Cindy

milkshakemarketingmilkshakemarketing

ziet er leuk uit, kleuren toch iets te zoet. vraag me net als bij andere logo van andere designer af hoe je dit in een kleiner formaat krijgt Bijv plaatje van LinkedIn. op de goede weg.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-cindyzign-PsCTiHz6

CindyzignCindyzign

Beste mensen van Milkshake hierbij mijn logo voorstel. Ik heb geprobeerd de kenmerken terug te laten komen in het ontwerp. Mochten de kleuren teveel zijn maar het ontwerp wel naar wens dan is dat snel aan te passen. Ik ontvang graag feedback om mijn logo te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Cindy

milkshakemarketingmilkshakemarketing

kleurencombinatie is leuk, ook font leuk. collega zoekt iets stoerders. tot nu toe beste inzending.

CindyzignCindyzign

Dankjewel. Ik ga even brainstormen voor iets stoerders

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.