Logo voor ‘Hacor Casuals’ agentuur van kleding uit het hogere segment.
We begrijpen dat alleen het woordmerk Hacor al voldoende communiceert.
De ‘knoop’ is het belangrijke element dat terug moet komen maar dan wel in een andere vorm. Voor de hand ligt dat je daarvoor de hoofdletters H+C van de huidige naam gebruikt, die, als ‘knoop’ een herkenbaar icoon vormen!
Met de kleurkeuze kunnen we natuurlijk nog alle kanten op.
Bovenste versie een kleurkeuze als het bestaande logo. Daaronder een versie met luxe uitstraling en daar weer onder de opvallende en luxe versie.
Ben benieuwd wat Hacor van dit voorstel vindt, wij kijken uit naar Feedback.
Meer info,
jeroenvellekoop.nl
We need the total package! Logo & huisstijl o.a. visitekaartjes. Mogelijk met vervolgopdracht voor website en/of brochure
- Wedstrijd van: dvansoolingen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 23-10-2014
Datum einde: 13-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

