Bijgevoegd mijn ontwerp. De kleur leem dat ik heb gebruikt is PMS 147. Echter op uw voorbeeld lijkt het een hele andere kleur. Uiteraard is dit aan te passen.
De tekst van de actiebanner/advertentie is enkel voor proef en om u een indruk te geven hoe het eruit zal gaan zien.
Ik ben benieuwd naar uw feedback.
M.v.g. M.Ditzel
Weekendje wellness
- Wedstrijd van: Wellness
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 20-09-2012
Datum einde: 05-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Wat we sterk vinden is dat je door het verschil in Weekendje en Wellness een natuurlijke splitsing krijgt. We willen afstappen van betaalbare luxe, daar voor in de plaats gaan we naar ... voor pure ontspanning.
wat we niet sterk vinden is het gekozen symbool.
Kijk nog eens goed naar het lettertype, we zoeken een warme letter, een ronde letter misschien wel. Geen frivole letter overigens.
Ik ben benieuwd naar de doorvertaling in de overige communicatie middelen die in de opdracht omschreven zijn.