Hierbij mijn nieuwe voorstel... de overige items volgen z.s.m.
Weekendje wellness
- Wedstrijd van: Wellness
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 20-09-2012
Datum einde: 05-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij doe ik u een voorstel, graag hoor ik van u
Wat we sterk vinden is dat je door het verschil in Weekendje en Wellness door het symbool, hierdoor krijgt het logo een natuurlijke splitsing. We willen afstappen van betaalbare luxe, daar voor in de plaats gaan we naar ... voor pure ontspanning.
wat we niet sterk vinden is de keuze voor het duidelijke blaadje als symbool, wellicht kun je daar nog verdere stappen in zetten
Kijk nog eens goed naar het lettertype, we zoeken een warme letter, een ronde letter misschien wel. Geen frivole letter overigens.
Ik ben benieuwd naar de doorvertaling in de overige communicatie middelen die in de opdracht omschreven zijn.