Welk authentiek logo past bij een adviesbureau voor Arbeidsmarktcommunicatie? Weet jij het? Laat het me zien!

Datum start: 14-12-2015

Datum einde: 23-12-2015

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
tennisloool

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Mijn bureau draait om communicatie van werkgevers naar de arbeidsmarkt. Mijn slogan is: "Voor werkgevers die echt durven zijn". Dat staat voor organisaties die hun ware verhaal durven te vertellen aan (potentiële) medewerkers. Dan heb ik het over het echte, authentieke verhaal van de organisatie. Ongepolijst en eerlijk.
Mijn logo mag de eerlijkheid, openheid en echtheid uitstralen die ik bied aan opdrachtgevers en die ik ook zoek bij werkgevers.
Ik zou graag ergens de kleur paars in terugzien, wat voor mij staat voor de zoektocht naar persoonlijke en diepere betekenis, elegantie en luxe.
Het logo wil ik in mijn e-mails, social media, schrijfwaren en op gadgets kunnen gebruiken en drukken.

Bedrijfsomschrijving


Waar staat een organisatie voor? Wat zijn de persoonlijke verhalen die de organisatie intern kent? Dit zijn de belangrijkste factoren om het geheel een persoonlijk gezicht te geven. Daardoor gaan zowel potentiële medewerkers als consumenten het merk van de organisatie beleven en ontstaat er een positief imago. We noemen dit ook wel ‘branding’. La Tua Storia draagt, mede door storytelling, bij aan een sterk (employer) brand (=(werkgevers)merk).

La Tua Storia zorgt via onder andere storytelling voor diepgang, beleving en betekenis waarmee de doelgroep wordt verbonden met de boodschap van de organisatie. De identiteit van de organisatie wordt in kaart gebracht en door middel van (arbeidsmarkt)communicatie vertaald naar de verschillende doelgroepen in de markt, elk met hun eigen boodschap. En wat maakt La Tua Storia onderscheidend? De aanpak; deze bestaat uit originaliteit, creativiteit, persoonlijkheid en resultaatgerichtheid. En daarbij spelen alle moderne mogelijkheden een rol, van social media tot de nieuwste digitale beeldvormingsopties.

La Tua Storia betekent 'jouw/uw verhaal'. Dat is wat ik wil: het verhaal van een werkgever eerlijk en open vertellen. Via hun werkenbij-website, vacatures, social media enz.

Doelgroep


Alle werkgevers van Nederland, die openstaan voor echte communicatie naar de arbeidsmarkt om zo de beste medewerkers aan te trekken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Eigenlijk wil ik je als designer niet belemmeren in je vrijheid. Mocht je behoefte hebben aan een kader, dan zie ik graag het volgende terug:
- La Tua Storia
- Voor werkgevers die echt durven zijn
- de kleur paars
- elegantie in moderne stijl

Designer: krisi krisi
logo_stationery-krisi-3jjdtA00

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.