Wat vindt je van deze variant? Mvg
Welk authentiek logo past bij een adviesbureau voor Arbeidsmarktcommunicatie? Weet jij het? Laat het me zien!
- Wedstrijd van: LaTuaStoria
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-12-2015
Datum einde: 23-12-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Hierbij nog een nieuwe variant. Mvg
Ik vind dit een mooi logo. Ik kan hem alleen niet gebruiken, omdat ik veel opdrachten doe voor het bureau VoorTekst en die gebruiken ook een tekstballon in alle uitingen. Misschien ipv de tekstballon een spiegel ofzo? Ik wil als het ware werkgevers een spiegel voorhouden; van wie ze zijn en hoe de arbeidsmarkt eruit ziet.

Geen commentaar
Ik snap niet zo goed wat een vis zegt over echt durven zijn. Ik denk dan eerder aan een spiegel bijvoorbeeld.
Het is een klein visje die een haaienvin omdoet, teken van lef en durf. Mvg

Geen commentaar
Ik zie de elegantie, maar hij wordt bijn te frivool. Het mag ietsje strakker. Ik zou het top vinden als er een klein beeldmerkje bij past. Iets wat het ' echt durven zijn' uitbeeldt. Dan kan dat zinnetje uit het logo weg.