Welk authentiek logo past bij een adviesbureau voor Arbeidsmarktcommunicatie? Weet jij het? Laat het me zien!

Datum start: 14-12-2015

Datum einde: 23-12-2015

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
tennisloool

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Mijn bureau draait om communicatie van werkgevers naar de arbeidsmarkt. Mijn slogan is: "Voor werkgevers die echt durven zijn". Dat staat voor organisaties die hun ware verhaal durven te vertellen aan (potentiële) medewerkers. Dan heb ik het over het echte, authentieke verhaal van de organisatie. Ongepolijst en eerlijk.
Mijn logo mag de eerlijkheid, openheid en echtheid uitstralen die ik bied aan opdrachtgevers en die ik ook zoek bij werkgevers.
Ik zou graag ergens de kleur paars in terugzien, wat voor mij staat voor de zoektocht naar persoonlijke en diepere betekenis, elegantie en luxe.
Het logo wil ik in mijn e-mails, social media, schrijfwaren en op gadgets kunnen gebruiken en drukken.

Bedrijfsomschrijving


Waar staat een organisatie voor? Wat zijn de persoonlijke verhalen die de organisatie intern kent? Dit zijn de belangrijkste factoren om het geheel een persoonlijk gezicht te geven. Daardoor gaan zowel potentiële medewerkers als consumenten het merk van de organisatie beleven en ontstaat er een positief imago. We noemen dit ook wel ‘branding’. La Tua Storia draagt, mede door storytelling, bij aan een sterk (employer) brand (=(werkgevers)merk).

La Tua Storia zorgt via onder andere storytelling voor diepgang, beleving en betekenis waarmee de doelgroep wordt verbonden met de boodschap van de organisatie. De identiteit van de organisatie wordt in kaart gebracht en door middel van (arbeidsmarkt)communicatie vertaald naar de verschillende doelgroepen in de markt, elk met hun eigen boodschap. En wat maakt La Tua Storia onderscheidend? De aanpak; deze bestaat uit originaliteit, creativiteit, persoonlijkheid en resultaatgerichtheid. En daarbij spelen alle moderne mogelijkheden een rol, van social media tot de nieuwste digitale beeldvormingsopties.

La Tua Storia betekent 'jouw/uw verhaal'. Dat is wat ik wil: het verhaal van een werkgever eerlijk en open vertellen. Via hun werkenbij-website, vacatures, social media enz.

Doelgroep


Alle werkgevers van Nederland, die openstaan voor echte communicatie naar de arbeidsmarkt om zo de beste medewerkers aan te trekken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Eigenlijk wil ik je als designer niet belemmeren in je vrijheid. Mocht je behoefte hebben aan een kader, dan zie ik graag het volgende terug:
- La Tua Storia
- Voor werkgevers die echt durven zijn
- de kleur paars
- elegantie in moderne stijl

Designer: GerardG GerardG
logo_huisstijl-gerardg-YYODfro8

Geen commentaar

GerardGGerardG

Beste Chantal,
Ik wilde je dit voorstel van een visitekaartje ook nog laten zien.
Indien je het wenst kan ik de huisstijl verder voor je uitwerken.

Groet, Gerard

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-gerardg-SLSTU2gi

Geen commentaar

GerardGGerardG

Hier is een versie met een oog.
Het oog kan natuurlijk ook een stuk groter boven het logo maar dan wordt het in zijn totaal een stuk 'lomper' vandaar dit voorstel.

Groet, Gerard

LaTuaStoriaLaTuaStoria

Dankjewel, Gerard. Ik vind het erg in de buurt komen van wat ik zou willen. Op dit moment is er nog één ander logo dat ik nog net iets bijzonderder vind. Ik wacht even af of dat mijn eindversie kan worden. Anders kom ik zeker bij je terug. Dank alvast voor je moeite. Je hebt duidelijk oog voor het maken van logo's:)
Groet, Chantal

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-gerardg-2O67hCMa

Geen commentaar

LaTuaStoriaLaTuaStoria

Dankjewel! Maakt het mooi inzichtelijk. Brutale vraag: als we nu de puzzelstukjes inruilen voor een oog, volledigin close up, alsof je in iemands ziel kijkt. Dan sluit het nog beter aan bij het echt durven zijn. Zou dat mogelijk zijn?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-gerardg-1lmOtJya

Geen commentaar

GerardGGerardG

Ik heb het logo aangepast en dat tevens verwerkt in een visitekaartje.

Groet, Gerard

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-gerardg-MMSyzXqC

Geen commentaar

GerardGGerardG

Beste opdrachtgever,

Bijgaand twee logo voorstellen.
Uiteraard zijn aanpassingen in kleur of vorm nog mogelijk.

Feedback is welkom.

Met vriendelijke groet, Gerard

PS. Om het ontwerp echt goed te bekijken: met rechter muisknop erop klikken en dan (afhankelijk van de browser) kiezen ’afbeelding bekijken’, ’link openen in nieuw venster’ of ’koppeling openen in nieuw venster’.

LaTuaStoriaLaTuaStoria

Ik vind het idee van de puzzelstukjes erg leuk. En dan zou ik het liefst een soort zilvertint erin terugzien. Is het mogelijk om meer symmetrie aan te brengen in de bedrijfsnaam? Dus de bedrijfsnaam gewoon in balans en dan bijvoorbeeld de puzzelstukjes als punt op de I van Storia.

GerardGGerardG

Bedankt voor de waardering.

Ik ga werken aan een aangepaste versie waarin ik je wensen verwerk.

Groet, Gerard

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-gerardg-Lk9GBfSC

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.