Bovenaan het logo in zwart/wit, daaronder de diapositief versie. Als derde het logo in een staande variant en als laatste het logo zoals toe te passen voor social media profiel-foto's, denk aan Facebook en Twitter e.d.
Omdat er in de naam al heel veel gebeurd met afkortingen en punten zou ik het logo voor de rest zo rustig mogelijk houden.
Mede daardoor is dit voorstel ook goed toe te passen op heel kleine schaal, zoals b.v. op een oogpotlood.
Zo ontstaat een strak en tijdloos logo.
Eventueel kan er nog een extra versie gemaakt worden die voorzien is van een krachtige pay-off.
Wenkbrauwen zijn HOT, bepalend voor jouw uitstraling! Ontwerp een logo voor Dr. I. Brow.
- Wedstrijd van: dribrow
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-06-2016
Datum einde: 11-07-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

