Geen commentaar
Westerveld op Glas
- Wedstrijd van: marionderijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-10-2014
Datum einde: 05-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Spreekt ons zeer aan. De extra versiering aan de onderkant mag er wat ons betreft van af. We willen van dit logo misschien de 'o' gaan gebruiken als twitter beeldmerk. Met de versiering aan de onderkant lukt dit niet. De kleuren zijn nog wat flets. Ook kan er nog wel wat ruimte tussen westerveld en op glas.
Met de versieringen aan de onderkant bedoeld u de glasvezel vanuit de "O" of de detail-uitvergroting onder het logo?

Geen commentaar
De invulling van de O heeft te weinig met glas te maken. De associatie komt pas na enige discussie. bij verkleining van het logo blijft er te weinig van over.
De invulling van de O heeft te weinig met glas te maken. De associatie komt pas na enige discussie. bij verkleining van het logo blijft er te weinig van over.

Er volgt ook nog in groene uitvoering
HMS
Zie commentaar bij de groene uitvoering