Geen commentaar
Westerveld op Glas
- Wedstrijd van: marionderijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-10-2014
Datum einde: 05-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Het idee is aardig maar erg simpel en wat ons betreft te gedateerd. De achtergrond verstoord meer het beeldmerk dan dat het versterkt

Geen commentaar
te simpel logo

Geen commentaar
voor dit logo geldt dat het te abstract is. Het hele beeld valt later moeilijk in een hele huisstijl te verwerken die ons gaat aanspreken

Geen commentaar
Logo te abstract. het figuur zelf zegt onvoldoende over wat wij willen uitstralen