nog een kleine aanpassing
Westerveld op Glas
- Wedstrijd van: marionderijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-10-2014
Datum einde: 05-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


hoi Patricia,
Het logo bij westerveld.opglas is niet van ons. Het is gebruikt door opglas om voor ons een inventarisatie te doen. wij vinden het logo daar erg druk flets en veel te druk. Het is meer een kleurplaat dan een logo.
Jouw logo is zeker grappig, als je doorhebt dat de in de o en muis zit. Maar glasvlezel omhelst meer dan een muisklik. Het gaat over internet, tv, en telefonie. Verbinding die zowel heen als terug snel is. Uit jouw logo's komt niet volgens ons minder goed naar voren.

hierbij een voorstel. in het woord glas komt de naam Westerveld terug. de o is een abstracte muis.
bij mijn onderzoek vond ik ook het volgede logo.
http://glasvezelgids.nl/westerveld-h-stichting-voor-glasvezel/
vraag me wel een beetje af wat hier mis mee is.