Geen commentaar
Westerveld op Glas
- Wedstrijd van: marionderijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-10-2014
Datum einde: 05-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Misschien dat dit beter past binnen uw wensen? Ik kijk uit naar uw reactie.
mvrgr Ted

Beste mevrouw van Dijk,
Bijgaand mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. Ik heb mijn glasvezelkabels de letter W laten vormen. Ik hoop dat het u aanspreekt en kijk uit naar uw reactie.
mvrgr Ted
Beste mevrouw van Rijk, u verlengd de wedstrijd met 2 weken... prima maar het zou veel zinvoller zijn (om 'het' te krijgen zoals u wil) als u reacties plaatst en/of beoordelingen. (TIP)
mvrgr Ted
Ted, we hebben nu alle inzendingen met een team besproken. Daarom duurde de feedback even.
We hebben alle vier de logo's bekeken. wij hadden er helaas geen 'klik' mee.
Dank voor uw reactie, jammer dat het niet aanspreekt... Duidelijk, helder logo met icon voor twitter... en nog eens helemaal zelf verzonnen. :-) maar het geeft in combinatie met uw overige reacties bij andere ontwerpers wel meer de richting aan. Indien de inspiratie er is 'kom ik nog terug'. Fijne zondag.
Mvrgr Ted