Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure?
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: ADchieve B.V.
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 589.00
- Datum start : 14-04-2014 10:43
- Datum einde : 28-04-2014 10:38
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf; eps; ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 65
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
• Het huidige ADchieve logo opfrissen -> internationale uitstraling, zelfstandig, maar qua uitstraling passend bij de labels. Zie huidige variant op www.adchieve.com
• Huisstijlmiddelen ontwikkelen: briefpapier (digitaal word-sjabloon), powerpoint-sjabloon, emailhandtekening, visitekaartjes
• Templates voor de website en voor de tool (wat de gebruikers zien).
Qua template hebben de ADchieve programmeurs voorkeur voor een thema/sjabloon waarmee de ADchieve website opgezet kan worden. De voorkeur heeft Metronic. Dit thema heeft veel templates die handig zijn voor ADchieve zoals deze als wizard: http://www.keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_admin&page=index.html
Voorbeeld van Metronic template
http://themeforest.net/item/metronic-responsive-admin-dashboard-template/4021469?WT.ac=category_thumb&WT.seg_1=category_thumb&WT.z_author=keenthemes
Website thema: http://keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_frontend
Bedrijfsomschrijving:
Eerst wat is ADchieve? Stel... je hebt een webshop met veel producten die ook nog eens wel/niet op voorraad zijn, van prijs wisselen, nieuw/uit de collectie zijn. Een ‘productfeed’ uit de webshop wordt automatisch gekoppeld aan het adverteren in Google. Zowel klanten van Easy als van Tribal maken hiervan gebruik, de uitvoering ligt bij een SEA specialist. Adchieve gaat vanaf 1 mei zelfstandig naar buiten -> acquisitie van eigen klanten die de self-service module & training afnemen. Een licentie kost per URL € 275 per maand. Wil je meer weten: http://www.adchieve.com/en/home.aspx
Dus, de zelfontwikkelde tool is tot op heden exclusief gebruikt voor klanten van Tribal Internet Marketing (www.tribal-im.com) en Easy Internet Marketing (www.easy.nl).
Doelgroep:
Online adverteerders met een dynamische productaanbod; veel wijzigingen in aantal producten, wel of niet op voorraad, wijzigen van prijs. De gebruikers van AdChieve zijn young professionals in internet marketing; 25-40 jaar. Het zijn meer marketeers dan techneuten die de tool gebruiken. Het gaat om (grote) adverteerders met een eigen ecommerce afdeling. Denk bijvoorbeeld aan www.coolblue.nl.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
ADchieve is onderdeel van de Tribal Internet Group. Qua kleur past ADchieve bij het rood van tribal-im.com en het groen van easy.nl
Tjeerd van der Velde vormgeving
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Boost your online profits! Dit vraagt niet om een braaf, maar om een schreeuwend logo, welk beeldmerk uit de communicatie kan dit nou beter vertegenwoordigen dan de megafoon. Het logo is goed toepasbaar op de diverse media. Zo werkt het logo perfect in groot formaat, klein formaat en op verschillende ondergronden.
Ik hoop dat ik u kan inspireren met mijn ontwerp!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
ADchieve B.V. zegt :
Bedankt Tjeerd. In de megafoon zien wij geen link met online. En de letters AD in rood moesten wij denken aan het logo van het AD, het dagblad. In de zwart-wit afbeelding vinden wij 'm al een stuk sterker. Kan je iets met onze feedback?
-
Tjeerd van der Velde vormgeving zegt
Absoluut, alle feedback is welkom! Ik zal me eens meer orienteren op het online aspect.
-
ADchieve B.V. zegt :
Succes, we zijn benieuwd!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-