Geen commentaar
Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure?
- Wedstrijd van: ADchieve B.V.
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-04-2014
Datum einde: 28-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Hierbij een drietal nieuwe ontwerpen. Ik ben erg benieuwd wat u ervan vindt?
De kleur is natuurlijk optioneel en het is altijd mogelijk om een design verder te finetunen tot een voor u optimaal resultaat.
Ik hoor graag van u!
Mvg, Kelvin
Beste opdrachtgever,
Zou u mij kunnen voorzien van feedback?
Wellicht kan ik een ontwerp dan door ontwikkelen tot een voor u beter passend ontwerp.
Mvg, Kelvin

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn eerste aanzet. Een korte toelichting:
Het vergrootglas: Met ADchieve krijgt u meer inzicht (/overzicht) in uw online advertentie-activiteiten en mogelijkheden. De tool gaat verder dan traditionele SEA-tools.
Het huis: Symboliseert het feit dat men de tool en daarmee de kennis in eigen huis haalt. De marketeer/young professional van de desbetreffende klant kan hier zelf mee aan de slag.
Het grafiekje: Geeft enerzijds weer dat men resultaten kan volgen/analyseren en symboliseert anderzijds dat het resultaat uit SEA door het gebruik van deze tool wordt vergroot.
Beide kleuren zijn exact de kleuren afkomstig van tribal-im.com en easy.nl.
Ik ben erg benieuwd of dit ontwerp u aanspreekt. Ik hoor graag van u!
Mvg, Kelvin
Dankjewel Kevin voor je eerste aanzet. Je mag out-of-the box denken qua kleuren. Eigen gezicht hoeft niet dezelfde kleuren als Tribal & Easy te zijn. Als het maar past, complementair is. We vinden en het huis + de grafiek + het vergrootglas + de pay-off iets teveel in 1 logo. Less is more.

Geen commentaar