Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure?

Datum start: 14-04-2014

Datum einde: 28-04-2014

Totaal budget: € 589.00
Nieuwste inzending
Book cover
Martine

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


ADchieve is een tool voor online adverteren. De tool is altijd achter de schermen ingezet, maar gaat nu met trots op eigen benen! Eigenaar van de tool is de Tribal Internet Group uit 's-Hertogenbosch met labels als Tribal en Easy.

• Het huidige ADchieve logo opfrissen -> internationale uitstraling, zelfstandig, maar qua uitstraling passend bij de labels. Zie huidige variant op www.adchieve.com

• Huisstijlmiddelen ontwikkelen: briefpapier (digitaal word-sjabloon), powerpoint-sjabloon, emailhandtekening, visitekaartjes

• Templates voor de website en voor de tool (wat de gebruikers zien).

Qua template hebben de ADchieve programmeurs voorkeur voor een thema/sjabloon waarmee de ADchieve website opgezet kan worden. De voorkeur heeft Metronic. Dit thema heeft veel templates die handig zijn voor ADchieve zoals deze als wizard: http://www.keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_admin&page=index.html

Voorbeeld van Metronic template
http://themeforest.net/item/metronic-responsive-admin-dashboard-template/4021469?WT.ac=category_thumb&WT.seg_1=category_thumb&WT.z_author=keenthemes

Website thema: http://keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_frontend

Bedrijfsomschrijving


Eerst wat is ADchieve? Stel... je hebt een webshop met veel producten die ook nog eens wel/niet op voorraad zijn, van prijs wisselen, nieuw/uit de collectie zijn. Een ‘productfeed’ uit de webshop wordt automatisch gekoppeld aan het adverteren in Google. Zowel klanten van Easy als van Tribal maken hiervan gebruik, de uitvoering ligt bij een SEA specialist. Adchieve gaat vanaf 1 mei zelfstandig naar buiten -> acquisitie van eigen klanten die de self-service module & training afnemen. Een licentie kost per URL € 275 per maand. Wil je meer weten: http://www.adchieve.com/en/home.aspx

Dus, de zelfontwikkelde tool is tot op heden exclusief gebruikt voor klanten van Tribal Internet Marketing (www.tribal-im.com) en Easy Internet Marketing (www.easy.nl).

Doelgroep


Online adverteerders met een dynamische productaanbod; veel wijzigingen in aantal producten, wel of niet op voorraad, wijzigen van prijs. De gebruikers van AdChieve zijn young professionals in internet marketing; 25-40 jaar. Het zijn meer marketeers dan techneuten die de tool gebruiken. Het gaat om (grote) adverteerders met een eigen ecommerce afdeling. Denk bijvoorbeeld aan www.coolblue.nl.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


ADchieve is onderdeel van de Tribal Internet Group. Qua kleur past ADchieve bij het rood van tribal-im.com en het groen van easy.nl

Designer: Kelvin Kelvin
logo_huisstijl-kelvin-derksen-xLGsLKFM

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kelvin-derksen-XkXTVymu

Geen commentaar

KelvinKelvin

Beste opdrachtgever,

Hierbij een drietal nieuwe ontwerpen. Ik ben erg benieuwd wat u ervan vindt?
De kleur is natuurlijk optioneel en het is altijd mogelijk om een design verder te finetunen tot een voor u optimaal resultaat.

Ik hoor graag van u!

Mvg, Kelvin

KelvinKelvin

Beste opdrachtgever,

Zou u mij kunnen voorzien van feedback?
Wellicht kan ik een ontwerp dan door ontwikkelen tot een voor u beter passend ontwerp.

Mvg, Kelvin

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kelvin-derksen-X8Dki6Ou

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kelvin-derksen-WVu1uE0u

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kelvin-derksen-O3Zkj88O

Geen commentaar

KelvinKelvin

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn eerste aanzet. Een korte toelichting:
Het vergrootglas: Met ADchieve krijgt u meer inzicht (/overzicht) in uw online advertentie-activiteiten en mogelijkheden. De tool gaat verder dan traditionele SEA-tools.
Het huis: Symboliseert het feit dat men de tool en daarmee de kennis in eigen huis haalt. De marketeer/young professional van de desbetreffende klant kan hier zelf mee aan de slag.
Het grafiekje: Geeft enerzijds weer dat men resultaten kan volgen/analyseren en symboliseert anderzijds dat het resultaat uit SEA door het gebruik van deze tool wordt vergroot.

Beide kleuren zijn exact de kleuren afkomstig van tribal-im.com en easy.nl.

Ik ben erg benieuwd of dit ontwerp u aanspreekt. Ik hoor graag van u!

Mvg, Kelvin

ADchieve B.V.ADchieve B.V.

Dankjewel Kevin voor je eerste aanzet. Je mag out-of-the box denken qua kleuren. Eigen gezicht hoeft niet dezelfde kleuren als Tribal & Easy te zijn. Als het maar past, complementair is. We vinden en het huis + de grafiek + het vergrootglas + de pay-off iets teveel in 1 logo. Less is more.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kelvin-derksen-NRG1vFiK

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.