Een ander beeldmerk waarbij de tagline echt onderdeel wordt van het gehele logo. En een herleidbaar icon van adchieve.
Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure?
- Wedstrijd van: ADchieve B.V.
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-04-2014
Datum einde: 28-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik zou bij de groen of bordeaux rood een 'hippe' kleur voegen, hier bijv. fel blauw.

En een in kleur, andere kleurencombinaties zijn uiteraard mogelijk.

Basis van ADchieve logo in zwart.
Het is een combinatie van klassiek en hip. Het beeldmerk is volledig typografisch en de nadruk ligt op de vorm van de letter. Dit komt tot uiting in de glinster op de letters.
Bij vele succesvolle merken bestaat het logo uit enkel een typografisch beeldmerk. De letter wordt het uitgangspunt en de twist die eraan gegeven wordt, wordt kenmerkend voor het merk waardoor mensen het zich herinneren (denk aan de vele automerken en succesvolle modehuizen).