Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure?
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: ADchieve B.V.
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 589.00
- Datum start : 14-04-2014 10:43
- Datum einde : 28-04-2014 10:38
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf; eps; ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 65
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
• Het huidige ADchieve logo opfrissen -> internationale uitstraling, zelfstandig, maar qua uitstraling passend bij de labels. Zie huidige variant op www.adchieve.com
• Huisstijlmiddelen ontwikkelen: briefpapier (digitaal word-sjabloon), powerpoint-sjabloon, emailhandtekening, visitekaartjes
• Templates voor de website en voor de tool (wat de gebruikers zien).
Qua template hebben de ADchieve programmeurs voorkeur voor een thema/sjabloon waarmee de ADchieve website opgezet kan worden. De voorkeur heeft Metronic. Dit thema heeft veel templates die handig zijn voor ADchieve zoals deze als wizard: http://www.keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_admin&page=index.html
Voorbeeld van Metronic template
http://themeforest.net/item/metronic-responsive-admin-dashboard-template/4021469?WT.ac=category_thumb&WT.seg_1=category_thumb&WT.z_author=keenthemes
Website thema: http://keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_frontend
Bedrijfsomschrijving:
Eerst wat is ADchieve? Stel... je hebt een webshop met veel producten die ook nog eens wel/niet op voorraad zijn, van prijs wisselen, nieuw/uit de collectie zijn. Een ‘productfeed’ uit de webshop wordt automatisch gekoppeld aan het adverteren in Google. Zowel klanten van Easy als van Tribal maken hiervan gebruik, de uitvoering ligt bij een SEA specialist. Adchieve gaat vanaf 1 mei zelfstandig naar buiten -> acquisitie van eigen klanten die de self-service module & training afnemen. Een licentie kost per URL € 275 per maand. Wil je meer weten: http://www.adchieve.com/en/home.aspx
Dus, de zelfontwikkelde tool is tot op heden exclusief gebruikt voor klanten van Tribal Internet Marketing (www.tribal-im.com) en Easy Internet Marketing (www.easy.nl).
Doelgroep:
Online adverteerders met een dynamische productaanbod; veel wijzigingen in aantal producten, wel of niet op voorraad, wijzigen van prijs. De gebruikers van AdChieve zijn young professionals in internet marketing; 25-40 jaar. Het zijn meer marketeers dan techneuten die de tool gebruiken. Het gaat om (grote) adverteerders met een eigen ecommerce afdeling. Denk bijvoorbeeld aan www.coolblue.nl.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
ADchieve is onderdeel van de Tribal Internet Group. Qua kleur past ADchieve bij het rood van tribal-im.com en het groen van easy.nl
Jona10
-
-
Toelichting van de designer Jona10:
logo V3
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Jona10:
logo V2
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Jona10:
Logo V1
-
Jona10 zegt
Beste opdrachtgever, bedankt voor de sterren. Is er feedback van jullie kant? Dan neem ik die graag mee en werk ik graag verder andere elementen uit zodat u een beter beeld krijgt. Een vraag betreffende de templates voor web. Hoe verwachten jullie deze, in design of op een andere manier? Alvast bedankt voor een seintje. Mvg Jonathan.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-