Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure?
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: ADchieve B.V.
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 589.00
- Datum start : 14-04-2014 10:43
- Datum einde : 28-04-2014 10:38
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf; eps; ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 65
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
• Het huidige ADchieve logo opfrissen -> internationale uitstraling, zelfstandig, maar qua uitstraling passend bij de labels. Zie huidige variant op www.adchieve.com
• Huisstijlmiddelen ontwikkelen: briefpapier (digitaal word-sjabloon), powerpoint-sjabloon, emailhandtekening, visitekaartjes
• Templates voor de website en voor de tool (wat de gebruikers zien).
Qua template hebben de ADchieve programmeurs voorkeur voor een thema/sjabloon waarmee de ADchieve website opgezet kan worden. De voorkeur heeft Metronic. Dit thema heeft veel templates die handig zijn voor ADchieve zoals deze als wizard: http://www.keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_admin&page=index.html
Voorbeeld van Metronic template
http://themeforest.net/item/metronic-responsive-admin-dashboard-template/4021469?WT.ac=category_thumb&WT.seg_1=category_thumb&WT.z_author=keenthemes
Website thema: http://keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_frontend
Bedrijfsomschrijving:
Eerst wat is ADchieve? Stel... je hebt een webshop met veel producten die ook nog eens wel/niet op voorraad zijn, van prijs wisselen, nieuw/uit de collectie zijn. Een ‘productfeed’ uit de webshop wordt automatisch gekoppeld aan het adverteren in Google. Zowel klanten van Easy als van Tribal maken hiervan gebruik, de uitvoering ligt bij een SEA specialist. Adchieve gaat vanaf 1 mei zelfstandig naar buiten -> acquisitie van eigen klanten die de self-service module & training afnemen. Een licentie kost per URL € 275 per maand. Wil je meer weten: http://www.adchieve.com/en/home.aspx
Dus, de zelfontwikkelde tool is tot op heden exclusief gebruikt voor klanten van Tribal Internet Marketing (www.tribal-im.com) en Easy Internet Marketing (www.easy.nl).
Doelgroep:
Online adverteerders met een dynamische productaanbod; veel wijzigingen in aantal producten, wel of niet op voorraad, wijzigen van prijs. De gebruikers van AdChieve zijn young professionals in internet marketing; 25-40 jaar. Het zijn meer marketeers dan techneuten die de tool gebruiken. Het gaat om (grote) adverteerders met een eigen ecommerce afdeling. Denk bijvoorbeeld aan www.coolblue.nl.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
ADchieve is onderdeel van de Tribal Internet Group. Qua kleur past ADchieve bij het rood van tribal-im.com en het groen van easy.nl
Budget Media
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
En nog een voorstel voor uw logo, we zijn weer benieuwd wat u er van vind.
Mvg Mark -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Nieuw voorstel van deze kant, we zijn weer erg benieuwd wat u er va vind.
Mvg Mark -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Ons eerste voorstel voor uw logo, qua kleur kunnen we natuurlijk alle
kanten op, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van
vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering,
verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps
.png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor
al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een
voorbeeld van een complete huisstijl gaan ontwerpen.
Mvg Mark -
ADchieve B.V. zegt :
In deze fase mag je meer out-of-the box. Een eigen gezicht voor ADchieve hoeft niet per se de kleuren & vormgevingselementen van Tribal en Easy te betekenen. De betekenis van de 'kroon' boven AD is ons nog niet helemaal duidelijk. Woord/beelmerk + pay-off is deze voorstel teveel vanhet goede. Kan je iets met onze feedback Mark? Bedankt!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-