wie helpt Family in Balance aan een fris en verrassend logo?
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: FiB
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 250.00
- Datum start : 13-11-2018 20:19
- Datum einde : 20-11-2018 20:18
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 48
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Ontwikkel een fris en verrassend logo voor een nieuw bedrijf dat agile werken naar de huiskamer brengt. Het logo moet fris, strak, modern, professioneel en luxe uitstralen.
Het logo en de huisstijl zullen ook gebruikt worden voor de verpakking van het product. Tevens zullen zowel het logo als de huisstijl gebruikt gaan worden voor communicatie. Bedoeling is dat het logo doorontwikkeld kan worden voor in de toekomst voor introductie in andere landen (wij denken hierbij zelf bijvoorbeeld aan het gebruik van kleuren van de vlag). Zelf denken we aan de basiskleur antraciet, maar staan uiteraard open voor andere suggesties.
Primaire doelgroep: spitsurengezin van yuppenstel met drie kinderen tussen 5 en 15
Doel product: effectief organiseren van gezinsleven zodat meer tijd voor elkaar overblijft.
Purpose: bijdragen aan vergroten harmonie in gezin en daardoor betere, verdiepte relatie met kinderen en partner
Uitstraling: Nederlandse begrijpelijke simpele woorden, humor en relativering, dichtbij
Het logo en de huisstijl zullen ook gebruikt worden voor de verpakking van het product. Tevens zullen zowel het logo als de huisstijl gebruikt gaan worden voor communicatie. Bedoeling is dat het logo doorontwikkeld kan worden voor in de toekomst voor introductie in andere landen (wij denken hierbij zelf bijvoorbeeld aan het gebruik van kleuren van de vlag). Zelf denken we aan de basiskleur antraciet, maar staan uiteraard open voor andere suggesties.
Primaire doelgroep: spitsurengezin van yuppenstel met drie kinderen tussen 5 en 15
Doel product: effectief organiseren van gezinsleven zodat meer tijd voor elkaar overblijft.
Purpose: bijdragen aan vergroten harmonie in gezin en daardoor betere, verdiepte relatie met kinderen en partner
Uitstraling: Nederlandse begrijpelijke simpele woorden, humor en relativering, dichtbij
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Hella
-
-
Toelichting van de designer Hella:
Nummer 3, de humor en relativering en het lijkt mij ook wel dichtbij :-) hartelijke groet,
-
FiB zegt :
deze is iets speelser, leuk
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Hella:
Goedemiddag, ik heb twee verschillende ideeën voor jullie uitgewerkt. Strak, modern, professioneel en luxe. Als jullie evt een nog luxere uitstraling willen kun je denken aan metaal letters zoals zilver of goudkleur. Hartelijke groet, Hella Maas
-
FiB zegt :
kan er niet de vinger op leggen, logo te groot en veel om een of an deze reden
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-