Bedankt voor uw feedback. Ik heb geprobeerd uw opmerkingen te verwerken. Ik hoor graag weer wat u ervan vindt. Mvg, Susan (Orange Design)
Wie helpt jong advies bureau aan een Logo & Huisstijl?
- Wedstrijd van: alfardclerc
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-01-2011
Datum einde: 21-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Susan, dank voor de aanpassing. ik vind het idee van het afpellen leuk maar het spat niet van het logo af (ook niet na de aanpassing). ik begrijp het afpellen door middel van de schil maar het is onvoldoende sterk, het lijkt mij te veel op een ei. gr, Alfard

Beste opdrachtgever, bij deze een eerste idee van mijn hand. Het idee achter het beeldmerk is de organisatie \"afpellen\" om bij de kern uit te komen. Om het warme uit te stralen heb ik voor de combinatie met rood gekozen. Ik hoor graag wat u ervan vindt. Mvg, Orange Design
Beste Orange Design, dank voor je reactie, ik vind de gedachtegang van het \"afpellen\" leuk maar komt nog niet zo krachtig uit de verf. Daarnaast vind ik het mooist als het logo links van \"Ardency\" staat. De combinatie van het lettertype van de bedrijfsnaam met het \"handschrift\" van organisatie advies vind ik mooi. Kortom iets meer combineren en het afpellen meer naar voren laten komen. Zou je dit willen aanpassen? Groet, Alfard