Wie helpt jong advies bureau aan een Logo & Huisstijl?

Datum start: 30-01-2011

Datum einde: 21-02-2011

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Jordi

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


- Logo (ook te gebruiken op internetsite)
- Visitekaartjes
- Briefpapier + volgpapier (A4)
- Enveloppe
- Powerpoint PPT waarin gewerkt kan worden met 4 kleuren die goed bij elkaar passen

Bedrijfsomschrijving


Ik ben zelfstandig business consultant gespecialiseerd in Klantcontact, Multichannel management, Kennismanagement en Project Management. Sinds februari ben ik Ardency Organisatie Advies gestart en ben hiervoor op zoek naar een fris logo & huisstijl.

Het woord ARDENCY wordt verklaart met begrippen als "warmth of feelings", "strong enthousiasm", devotion en fervent, deze termen karakteriseren mijn manier van werken en toewijding bij de uitvoering van mijn projecten.

Doelgroep


Ik werk met name voor grotere organisaties in de financiële dienstverlening, retail en utilities. (business2business

Kleuren, favoriete logo's, must haves


- Fris, strak en zakelijk logo
- Kleurstellingen die ik mooi vind:
o Grijstinten gecombineerd met donkergroen
o Grijstinten gecombineerd met (donder)blauw
o Grijstinten gecombineerd met (donder)rood
- Belangrijk is dat het logo en huisstijl ook goed zichtbaar blijft in het geval in zwart wit wordt afgedrukt.

Designer: MeijerMedia MeijerMedia
logo_huisstijl-meijermedia-8wrdYLtQ

MeijerMediaMeijerMedia

Bijgaand een conceptvoorstel van MeijerMedia. Beeldmerk is opgebouwd uit een variaties op de hoofdletter A uit het woordmerk en refereren naar veelzijdigheid (alle richtingen op)

Ik ben erg benieuwd naar uw bevindingen en zie een reactie dan ook graag tegemoet.

Mvgr.

Matthijs Meijer
MeijerMedia

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.