Geen commentaar
Wie helpt ons aan een onderscheidend logo voor een Online Consultancy Bureau?
- Wedstrijd van: Online Aanpakkers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-01-2019
Datum einde: 24-01-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Versie 4: Verwacht met dit beeldmerk goed voldaan te hebben aan je wensen. De ontspruitende A geeft groei en kracht (aanpakkersmentaliteit) weer. Door het kleurgebruik komt 'online' duidelijk terug. Ik hoor graag je op/aanmerkingen.
Met vriendelijke groet,
Derek

Beeldmerk wat abstracter, met raket.

Evt in een wat meer raketvorm

Versie 3 verantwoording: Heb van de O een wereldbol gemaakt en van de A een raket die van de wereldbol wegvliegt. De raket staat voor de stijging en groei in conversies. Hoor graag wat je er van vindt.

Geen commentaar
De kleurstelling en de indeling qua tekst en logo spreken me heel erg aan. Je gedachtegang achter de pijl om daar een soort stijging in terug te laten komen ook. Alleen vind ik het logo zelf nog niet helemaal oké. Heb je daar nog meer ideeën in?
De kleurstelling en de indeling qua tekst en logo spreken me heel erg aan. Je gedachtegang achter de pijl om daar een soort stijging in terug te laten komen ook. Alleen vind ik het logo zelf nog niet helemaal oké. Heb je daar nog meer ideeën in?

Geen commentaar
Wat denk je hier van? Logo is eenvoudig en oogt professioneel. Lettertype in hoofdletters gezet. Door de O en de A loopt een (transparante) pijl naar boven, wat staat voor het behalen van meer conversies.

Verantwoording: beeldmerk is opgebouwd uit twee conversie trendlijnen waaruit de letters O en A ontstaan.
(stijgende conversie trendlijnen)
Weer iets heel anders, interessant! Eerlijk gezegd vind ik het logo op deze manier wel wat minder, dan bijvoorbeeld het logo van Penkov en V. De kleur van het lettertype vind ik dan wel weer mooi op deze manier. En de manier van uitlijnen ook. Alleen zou ik graag het lettertype in dezelfde grootte (en in hoofdletters) willen zien.