Wie helpt ons aan een onderscheidend logo voor een Online Consultancy Bureau?
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Online Aanpakkers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 115.00
- Datum start : 17-01-2019 10:06
- Datum einde : 24-01-2019 10:05
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 47
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
We richten ons op bedrijven die online willen groeien en bereid zijn om daarin te investeren, we zullen dus geen prijsvechter worden. Meerdere online specialisten gaan intensief samenwerken aan de online strategie van de ondernemer onder 1 dak, waardoor er geen ruis in de communicatie ontstaat. Enkele kernbegrippen:
- Keep it Simple
- Heldere communicatie
- Meer conversies
- Creativiteit
- Niet lullen, maar poetsen
- Transparantie
We zijn benieuwd naar jullie ontwerpen!
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
DerekP
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
DerekP zegt
Versie 4: Verwacht met dit beeldmerk goed voldaan te hebben aan je wensen. De ontspruitende A geeft groei en kracht (aanpakkersmentaliteit) weer. Door het kleurgebruik komt 'online' duidelijk terug. Ik hoor graag je op/aanmerkingen.
Met vriendelijke groet,
Derek -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer DerekP:
Beeldmerk wat abstracter, met raket.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer DerekP:
Evt in een wat meer raketvorm
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer DerekP:
Versie 3 verantwoording: Heb van de O een wereldbol gemaakt en van de A een raket die van de wereldbol wegvliegt. De raket staat voor de stijging en groei in conversies. Hoor graag wat je er van vindt.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Online Aanpakkers zegt :
De kleurstelling en de indeling qua tekst en logo spreken me heel erg aan. Je gedachtegang achter de pijl om daar een soort stijging in terug te laten komen ook. Alleen vind ik het logo zelf nog niet helemaal oké. Heb je daar nog meer ideeën in?
-
Online Aanpakkers zegt :
De kleurstelling en de indeling qua tekst en logo spreken me heel erg aan. Je gedachtegang achter de pijl om daar een soort stijging in terug te laten komen ook. Alleen vind ik het logo zelf nog niet helemaal oké. Heb je daar nog meer ideeën in?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
DerekP zegt
Wat denk je hier van? Logo is eenvoudig en oogt professioneel. Lettertype in hoofdletters gezet. Door de O en de A loopt een (transparante) pijl naar boven, wat staat voor het behalen van meer conversies.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer DerekP:
Verantwoording: beeldmerk is opgebouwd uit twee conversie trendlijnen waaruit de letters O en A ontstaan.
-
DerekP zegt
(stijgende conversie trendlijnen)
-
Online Aanpakkers zegt :
Weer iets heel anders, interessant! Eerlijk gezegd vind ik het logo op deze manier wel wat minder, dan bijvoorbeeld het logo van Penkov en V. De kleur van het lettertype vind ik dan wel weer mooi op deze manier. En de manier van uitlijnen ook. Alleen zou ik graag het lettertype in dezelfde grootte (en in hoofdletters) willen zien.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-