Geen commentaar
Wie laat Tim2 van het briefpapier en scherm afspatten?
- Wedstrijd van: Mave073
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-01-2015
Datum einde: 09-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


tentakels ivm veel omvattende werkz. tegelijk zo eenvoudig mogelijk
Dag Angel, dit logo geeft naar onze mening niet de juiste associatie met onze doelgroep.

Geen commentaar
rust&choco;
Dit logo gaat meer in onze denkrichting. Mag lekker strak zijn.. We vinden het echter nog niet onderscheidend genoeg

Geen commentaar
voorbeeld logo (en omgeving) toepassingen visitekaartje achterzijde
regiseur en proces nu ander lettertype
had ik al de neiging om 2X de S te typen in regisseur deed ik het niet...bij deze puur ter concept en extra s komt er aan na volgende feedback
Dag Angel. Ik ben nog niet enthousiast. Het geheel wordt erg druk en oogt rommelig.

Geen commentaar
eenvoud + meer symbool in en uit processing.
In de ontwerpen is de 2 van ondergeschikt belang. Je moet deze meer zien als een soort superscript.

Geen commentaar
eerst nog met zelfde lettertype. het logo is ook heel makkelijk in 1 kleur te verwerken...waardoor goedkoop te beheersen drukwerk...en indien standaard pms kleur ook eenvoudige kleurbewaking..
Zie ook mijn opmerking op het andere concept.

Geen commentaar
puur op basis van concept...ga het nog strakker uitwerken..
We vinden het logo rechtop strakker. Door het schuin te zetten oogt het rommelig.
ga ik aan werken...

Geen commentaar
naar aanleiding van je feedback een eerste ingeving.

Geen commentaar
wederom eenvoud.

Geen commentaar
mooie eenvoud tim2...hierop direct herkenbaar eenvoud aan inzending
Dag Angel, je gooit het over een compleet andere boeg dan de andere deelnemers. Dat waardeer ik zeker. Kleurgebruik vind ik minder... Wellicht Regiseurs en proces verwisselen en de S op het eind op een creatieve manier voor beide woorden gebruiken. Alvast dank voor je input! Groeten, Marc
bedankt voor je feedback, werk er aan...dat ik juist de eenvoud op zoek komt puur door de kracht aan eenvoud van je bedrijfsnaam