Tot slot heb ik een mock up voor jullie zodat jullie de huisstijl bij elkaar zien en jullie voor jezelf een conclusie kunnen trekken of het allemaal in een lijn is, de continuïteit er is en of jullie het als een geheel vinden uitstralen dat t moet uitstralen.
Ik heb er wat toevoegingen bij gedaan zoals een brochure en een cd cover zodat jullie een klein beetje een idee hebben hoe deze huisttijl op andere huisstijl-items verder gerealiseerd kunnen worden.
Tot vol hoop wacht ik op jullie reactie en ben ik zeer benieuwd wat jullie hier van vinden.
Met vriendelijke groet,
Dion
Wie voorziet ons nieuwe bedrijf van een logo en huisstijl!?
- Wedstrijd van: Sinnige Bouwinitiatief
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-06-2012
Datum einde: 10-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze de envelop.

Bij deze de volgpapier.

Bij deze de briefpapier.

Beste opdrachtgever,
Bij deze het logo voor Sinnige Bouwinitiatief. Graag wilde ik uitstralen wat jullie doen en waar jullie voor staan. Zie hieronder een korte uitleg over het concept van het logo.
Beeldmerk:
Vaak wordt er voor in de bouw voor rechte vormen en lijnen gekozen die vaak ook wel symetrisch tegenover elkaar staan. De bouwuitstraling heb ik hierdoor terug laten komen door de blok vorm die in perspectief staat. Vaak worden ook blok achtige vormen gerelateerd aan de bouw. Verder als u goed kijkt ziet u een letter S in deze vorm wat natuurlijk mooi aansluit op jullie naam.
Naam:
Zoals u ziet valt de typografie van SINNIGE gelijk op door de strepen door de letter N. Door deze strepen creeer je een net wat dynamischer beeld wat voor originaliteit zorgt in de typografie en de uitstraling van de bouw weer terug laat komen.
Verder ziet u de 3 punten design, management en realisatie terug komen onder de bedrijfsnaam. Dit is gedaan met wat meer tussenruimte zodat de naam en de 3 punten zich van elkaar afscheiden waardoor de naam als eerste uitspringt.