Geen commentaar
Wij bouwen woningen, u onze identiteit.
- Wedstrijd van: voorburgsebouwgroep
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 20-01-2015
Datum einde: 10-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.
 GerardG
                GerardG
             
                                                    Een aangepast logo.
 
                                                    Links het standaard logo en rechts het logo gebruikt op donkere ondergrond.
Saai. Jaren 50/60.
Bedankt voor de reactie.
De toren is natuurlijk een wat 'ouderwets' element in het geheel.
Zal me er nog eens over buigen en met een ander voorstel komen.
Ik zou het leuk vinden als je wat creatiefs met de toren kan doen, iig moderner maken maar nog wel herkenbaar als de toren.
En integreren met onze naam
Prima, ik ga er morgen mee aan de slag.
 Nederland
                                        Nederland
                                     France
                                        France
                                     Deutschland
                                        Deutschland
                                     Österreich
                                        Österreich
                                     United Kingdom
                                        United Kingdom
                                     International
                                        International
                                    