Het idee van dit logo is gebaseerd op het concept van het geo-lokalisatiesymbool, waarbij het hoofdsymbool wordt gevormd door het pictogram van de geolocalizer in de vorm van een vingerafdruk die het juiste punt aangeeft om hun professionele doelen te verbeteren.
The idea of this logo is based on the concept of the geo-localization symbol, where the main symbol is formed by the icon of the geolocalizer in the form of a fingerprint that indicates the right point where to improve their professional goals.
Wil jij mij als Human Resources Development consultant op de kaart zetten?
- Wedstrijd van: Nathaly
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-02-2018
Datum einde: 23-02-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Het idee van dit logo is gebaseerd op het concept van het geolokalisatiesymbool, waarbij het hoofdsymbool bestaat uit een menselijke figuur die rust op een slot (zoals dat van een deur) in de vorm van een vingerafdruk en die de organisatie vertegenwoordigt van uw bedrijf.
The idea of this logo is based on the concept of the geo-localization symbol, where the main symbol is made up of a human figure that rests on a lock (like that of a door) in the shape of a fingerprint, and which represents the organization of your company.