Wil jij mij als Human Resources Development consultant op de kaart zetten?
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Nathaly
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 459.00
- Datum start : 16-02-2018 16:59
- Datum einde : 23-02-2018 16:58
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 133
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Kernactiviteit is organisatieontwikkeling via ontwikkeling van haar medewerkers om zo tot de gewenste bedrijfsresultaten te komen.
Wensenlijstje bestaat uit:
- zakelijk /abstract / simpel logo
- max. 3 kleuren (zwart/wit/oranje)
- slogan voor beeldmerk is: development with a purpose
De naam van bedrijf is gebaseerd op 2 woorden: to molt & utopia
To molt = vervelling / rui van haren, veren of huid dat wordt vervangen voor nieuwe groei
Utopia = ideale situatie
Dit geeft mijn visie weer, dat je bij jezelf blijft, alleen in een betere versie als mens en als organisatie.
Idee: Zelf dacht ik aan een logo of font waarin de lijnen van een vingerafdruk gebruikt kan worden. Dat geeft de 'human touch" en past ook goed bij de beeldspraak van vervelling (to molt)
Ik heb er zin! jij ook?
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
FABRIZIO
-
-
Toelichting van de designer FABRIZIO:
Het idee van dit logo is gebaseerd op het concept van het geo-lokalisatiesymbool, waarbij het hoofdsymbool wordt gevormd door het pictogram van de geolocalizer in de vorm van een vingerafdruk die het juiste punt aangeeft om hun professionele doelen te verbeteren.
The idea of this logo is based on the concept of the geo-localization symbol, where the main symbol is formed by the icon of the geolocalizer in the form of a fingerprint that indicates the right point where to improve their professional goals. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer FABRIZIO:
Het idee van dit logo is gebaseerd op het concept van het geolokalisatiesymbool, waarbij het hoofdsymbool bestaat uit een menselijke figuur die rust op een slot (zoals dat van een deur) in de vorm van een vingerafdruk en die de organisatie vertegenwoordigt van uw bedrijf.
The idea of this logo is based on the concept of the geo-localization symbol, where the main symbol is made up of a human figure that rests on a lock (like that of a door) in the shape of a fingerprint, and which represents the organization of your company. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-