dag bas,
hierbij een kleine aanvulling op de huisstijl, de naamkaart, briefpapier en de A5 envelop met venster als voorbeeld.
met groet,
Daudt
Zakelijk doch fris logo + huisstijl voor telemarketingbureau, B-2-B. O.N.S. Succes
- Wedstrijd van: Bas Noordman
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-10-2011
Datum einde: 15-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



dag bas noordman,
hierbij mijn erste concept. Ik heb het vrij eenvoudig, strak en nononsense gehouden. Het merkbeeld bestaat uit 4 segmenten dat de flexibiliteit en de disciplines van het bedrijf weergeeft.
Ik ben benieuwd naar jou feedback,
met groet,
Daudt