Geen commentaar
Zeeuwse Storm op zoek naar fris, eigentijds en tikkeltje stoer logo
- Wedstrijd van: Zeeuwse Storm
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-04-2014
Datum einde: 14-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Zeeuwse Storm ben ik (een kersverse zzp-er). Ik ben een kleurrijk persoon, dynamisch, krachtig, eigen willetje, stoere meid, gedreven, sprankelend. Dat is wat het logo ook moet uitstralen. Mijn naam is Ilse - net als de zoekmachine - en het grafische beeld wat zij gebruiken speelt me aan qua kleurstelling en frisheid. Het ligt voor de hand om blauw te gebruiken, maar waarom niet out-of-the-box denken?

Geen commentaar
Dank voor uw deelname aan de wedstrijd van Zeeuwse Storm. De stencilletter zoals in het bovenste ontwerp spreekt me wel aan. Ik mis het eigentijdse, frisse in het ontwerp. Dit mag ook qua kleur zijn of een verrassend beeldmerk - moderner - ipv deze golven. Zwarte letters spreken me niet aan, te somber.