Flyer/Infographic Living Lab
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: jolandalangeland
- Categorie: Overig
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 27-02-2013 09:37
- Datum einde : 16-03-2013 09:35
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 15
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Het Living Lab is een plaats waar allerlei middelen en materialen getest, getoetst en toegepast gaan worden voor mensen met een dementie. De patient staat hierin centraal! Wij zijn gericht op de toekomst, willen innoveren en een voorloper zijn. Ons Living Lab is een project van iLentis.
Missie iLentis:
iLentis staat voor continue verbetering van de kwaliteit, toegankelijkheid en doelmatigheid van de zorg en het vergroten van de mogelijkheden voor zelfmanagement en empowerment door innovatie van de zorg met behulp van slimme technologie. Zij stelt de patiënt in zijn of haar netwerk centraal en geeft, gefaciliteerd en gestimuleerd door eHealth, invulling aan de Gezondheid 2.0 ambitie van Lentis en de beoogde transitie van zorg voor ziekte naar gedrag en gezondheid.
Kernbegrippen Living Lab:
testen, toetsen, toepassen – innovatie in dementie zorg – delen is vermenigvuldigen – nu, straks en breder toepasbaar - warm – welbevinden mensen met dementie
Doelgroep:
Patienten, familie van patienten, potentiele samenwerkingspartners, universiteiten, hogescholen, MKB, ICT en collega zorginstellingen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Living Lab heeft een nauwe verbinding met een LiLa LaDi (de beginletters van Lentis Dignis Living Lab)- dus de kleur lila. De lady moet een bijzondere plaats gaan krijgen in het geheel. Daarnaast moet het passen bij het logo van iLentis en de uitstraling van Lentis (www.lentis.nl) in het algemeen. Er wordt verder veel waarde gehecht aan het schilderij wat is bijgevoegd (Blauwbörgje – dit is ook de naam van het verzorgingstehuis waar Living Lab onderdeel van is). Het logo van iLentis moet vermeld worden in het geheel, echter niet op de voorgrond.
christine
-
-
christine zegt
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending voor uw flyer. Ik heb de huisstijlelementen zoals deze verwerkt zijn op www.lentis.nl hierin meegenomen. Zo komen de afgeronde hoekjes en de kleurvlakken ook in de flyer terug. Ook zijn alle elementen wat speels en minder stijfjes geplaatst, zodat men gemakkelijk de hele tekst leest, zonder de aandacht te verliezen. De flyer is opgemaakt in het zelfde lettertype als waarin het logo van iLentis is gemaakt. Daarnaast heb ik enkele dubbele spaties en overbodige komma's verwijderd uit de tekst.
Ik ben erg benieuwd naar uw eerste indruk en hoor graag uw reactie, zodat ik eventueel nog zaken kan aanpassen en alles naar wens kan maken.
Met vriendelijke groet,
Christine de Gelder -
christine zegt
Wellicht kunnen we op de achterzijde in het lege blauwe vlak bovenaan nog een call-to-action maken naar de open dag op 10 april?
-
christine zegt
Omdat de patient zelf onderdeel is van de doelgroep, heb ik de tekst in losse elementen geknipt. Het leest voor oudere mensen een stuk prettiger als er voldoende witregels zijn gebruikt, en de tekst in meerdere kolommen is verdeeld. Uiteraard is de tekstconstructie nog steeds logisch opgebouwd, en geheel volgens briefing geplaatst.
-
christine zegt
Beste opdrachtgever,
Zou u mijn inzending kunnen voorzien van feedback? Eventueel kan ik dan voor het einde van de wedstrijd nog aanpassingen doen.
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Christine de Gelder -
christine zegt
Beste opdrachtgever,
De wedstrijd is nu een tijdje geleden beëindigd en ik ben erg benieuwd of er voor u een geschikt ontwerp tussen zit! Mocht mijn ontwerp u aanspreken, maar wilt u toch liever nog iets aanpassen? Dat is voor mij geen probleem! Ik hoor het dan graag van u via mijn emailadres: christinedegelder@live.nl.
Succes met uw keuze!
Met vriendelijke groet,
Christine de Gelder -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-