Voorbeeld van strak vormgegeven huisstijl
Huisstijl met aangepast bestaand logo van basisschool
Datum start: 27-06-2012
Datum einde: 18-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste opdrachtgever,
Ik heb vernomen dat u de wedstrijd heeft verlengd. Daarom ben ik benieuwd wat u van mijn inzendingen vindt en of ik nog een andere uitwerking of meerdere producten in dezelfde kleurenstijl kan laten zien.
Met vr. groet,
Marco

Beste opdrachtgever,
Hierbij de interpretatie na de aanpassing van het logo. De huisstijl is fris en eigentijds en geeft veel ruimte aan variatie.
De duif vormt het icoon (in een of meerdere kleuren), maar de golvende lijnen kunnen op veel manieren worden gecombineerd en gevarieerd.
Met vriendelijke groet,
Marco

Hallo,
Dank voor uw commentaar; ik heb deze verwerkt en het logo aangepast. Zo lijkt het weer op de gedachte en icoon van het oude logo, maar is fris en modern gebleven.
Ik kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet,
Marco

Beste opdrachtgever,
Om het logo tot uiting te laten komen een eerste voorstel voor de lay-out van een rapport, een stempel en een visitekaartje.
(Onder 'Rapport' kan de naam van het kind vermeld worden)
Hierbij zijn natuurlijk eveneens aanpassingen naar uw wens mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Marco
Hallo,
De duif die vanuit zijn christelijke basis (de C) open staat voor zijn omgeving en kan uitvliegen is nu een eend geworden. De kleurstelling vind ik mooi, maar het duivenverhaal past wel goed bij de school. Het groepsgedeelte vind ik wel een leuke gedachte.

Beste opdrachtgever,
Mijn inzending bestaat uit het vernieuwde beeldmerk met daaronder de naam. De vogel is gestileerd met behoud van de herkenbare vorm en rondingen.
De kleuren zijn fris en complementeren elkaar. Deze staan voor de variërende ontplooiing van het kind.
Het is mogelijk om de vogels alleen of als groepje te gebruiken als diverse sjablonen.
Met uw feedback zijn aanpassingen natuurlijk mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Marco (ii11 Design)