Deze kaart geeft precies het gevoel weer: expect the best...want je krijgt het nog ook!
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Sophy,
Wat tips mijnerzijds:
- Verander nooit het logo
- Gebruik nooit zomaar losse stijlelementen van het logo
- Als het lettertype wordt gegeven, zorg dan dat je deze gebruikt
- Leer van de feedback gegeven in eerdere commentaren
Ik vind dit dus geen goede kaart, omdat je aan onze huisstijl bent voorbij gegaan en de kaart geen verhaal verteld: wat is de link tussen het pakje op de voorzijde en de ballen aan de binnenkant? De Spring kerstbal is een tekstvak en steekt heel lelijk af bij de rest van de kaart.
Expect the best is overigens ook niet onze slogan, maar Expect More..
Inmiddels heb ik twee andere kaarten gekozen als finalist dus zal ik verdere inzendingen niet meer mee nemen in de uiteindelijke beslissing.
Ik wens je succes met volgende wedstrijden.
Groet van Freia