Internationale kerstkaart
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
De kaart moet de non-religeuze kerstgedachte overbrengen waarbij "Expect More" ook visueel tot uiting wordt gebracht.
Met de kaart willen we bereiken dat de klant/leverancier zich gewaardeerd voelt (dus niet zijn bedrijf, maar echt de persoon zelf vandaar de personalisatie!) en dat ze niet slechts zien als "dat bedrijf wat hun post verzendt", maar als de creatieve, betrouwbare en toegewijde leverancier die altijd alles in het werk stelt om van elke zending een groot succes te maken.
Bedrijfsomschrijving:
Spring Global Mail is al meer dan 10 jaar de aanbieder van distributieoplossingen voor bedrijven die hun post internationaal verzenden. Dagelijjkse post, direct mail, catalogi, pakketten of retouren.. Ongeacht wat bedrijven willen verzenden, ongeacht hun planning en budget, Spring heeft voor ieder bedrijf creatieve en betrouwbare oplossingen.
Onze klanten zijn bedrijven in verschillende sectoren en met verschillende soorten post, maar allen hebben ze gemeen dat ze internationale post verzenden en daarbij vertrouwen op de kennis en expertise van Spring. Wat ons onderscheidt van onze concurrenten is:
- Toegewijd Account Management
- Uitgebreide kennis en expertise van lokale distributienetwerken
- Werkelijk weten wat de klantbehoeften zijn en daar de juiste oplossingen voor kunnen aanbieden
- Creatief, betrouwbaar en altijd een stapje meer doen
Doelgroep:
Klanten en leveranciers van Spring Global Mail overal ter wereld gevestigd.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
- Spring logo en tagline moeten verwerkt worden in de kerstkaart
- Er moet ruimte zijn voor personalisatie (vb To Pieter Post)
- Expect More moet visueel tot uiting worden gebracht
- Kerstgroet moet in het Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans op de kaart komen
- De kerstkaart moet zo worden aangeleverd dat de drukker deze op het juiste formaat kan
drukken en dat de kaarten gepersonaliseerd kunnen worden
Identity Factory
-
-
Toelichting van de designer Identity Factory:
En hier nog een idee waarbij ik het 'expect more' verhaal niet los kon laten. Op de voorzijde op het eerste gezicht een klein presentje en aan de binnenzijde de daadwerkelijke waarde van een pakket van Spring Global.
Grts,
Rik -
Spring zegt :
Beste Rik,
Expect More is wel aanwezig, maar het zakje op de voorkant en aan de binnenkant zijn niet dezelfde waardoor de boodschap verloren gaat.
Ik waardeer jouw ideeen, maar heb er twee finalisten gekozen waaruit ik er dus 1 ga kiezen.
Succes met jouw ontwerpen!
Groet van Freia -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Identity Factory:
Bij deze een nieuwe poging voor de binnenzijde. Tekst aangepast en 'rustiger' in de binnenzijde geplaatst.
Beter? -
Spring zegt :
Wel rustiger, maar niet mijn smaak
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Identity Factory:
Beste opdrachtgever,
En hierbij nog een optie ter beoordeling.
Mvg,
Rik -
Spring zegt :
Te voorspelbaar en zal niet opvallen tussen de andere kerstkaarten die onze klanten/leveranciers ontvangen
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Identity Factory:
Dag opdrachtgever,
Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Met uw reactie ben ik wat aan het stoeien geweest en ik probeer zo af te 'tasten' of we de goede richting in gaan.
Graag hoor ik wederom uw reactie omtrent mijn inzending.
Met hartelijke groet,
Rik -
Spring zegt :
Het idee van simpele pakketten aan de buitenzijde en de mooie cadeaus aan de binnenkant vind ik passend in de Expect More van ons bedrijf. Echter, de opmaak aan de binnenkant met het tekstvak vind ik rommelig ogen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Identity Factory:
Beste opdrachtgever,
Een nieuwe poging, vorige upload ging niet correct.
Wat vind u van mijn eerste opzet?
Mvg,
Rik -
Spring zegt :
Hoewel ik de kaart heel goed vind aansluiten bij onze huisstijl gebruiken wij over het algemeen geen mensen in onze campagnes. Als er al mensen in voorkomen dan is het bijvoorbeeld een arm, of de achterkant, maar in ieder geval nooit zo prominent als deze postbezorger.
Daarnaast zou ik de kaar eerder inzetten voor een DM dan als "gewone" kerstkaart.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-