hier ziet u het geheel:
voorkant, binnenkant en achterkant van de kaart
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Zie eerder gegeven commentaar

Geen commentaar
Zie eerder gegeven commentaar
belangrijk: de tekst \"recieve the best\" is bedacht door Graphix en was geen onderdeel van de opdracht van de designer. Deze tekst mag dan ook alleen door Graphix gebruikt worden. Wie hem, na deze waarschuwing, nog gebruikt, zal zijn of haar design verwijderd zien worden van de website.

Beste,
hierbij mijn inzending van de kerstkaart,
op het ontwerp hiernaast zie je de voorkant en achterkant van de kaart. In het hieronderstaande ontwerp ziet u de binnenkant.
benieuwd naar uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Ruben
Wat ik leuk aan de kaart vind, is dat het een verhaal verteld. Pakketje gaat over de lopende band en springt open van alle grootse kerstdingen die erin zitten.
Jammer vind ik dat het de illustratiestijl zo simpel is en dat iedereen dat \"receive the best\" maar blind overneemt. Onze slogan is expect more en dat receive the best hoort er helemaal niet bij..