Internationale kerstkaart
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
De kaart moet de non-religeuze kerstgedachte overbrengen waarbij "Expect More" ook visueel tot uiting wordt gebracht.
Met de kaart willen we bereiken dat de klant/leverancier zich gewaardeerd voelt (dus niet zijn bedrijf, maar echt de persoon zelf vandaar de personalisatie!) en dat ze niet slechts zien als "dat bedrijf wat hun post verzendt", maar als de creatieve, betrouwbare en toegewijde leverancier die altijd alles in het werk stelt om van elke zending een groot succes te maken.
Bedrijfsomschrijving:
Spring Global Mail is al meer dan 10 jaar de aanbieder van distributieoplossingen voor bedrijven die hun post internationaal verzenden. Dagelijjkse post, direct mail, catalogi, pakketten of retouren.. Ongeacht wat bedrijven willen verzenden, ongeacht hun planning en budget, Spring heeft voor ieder bedrijf creatieve en betrouwbare oplossingen.
Onze klanten zijn bedrijven in verschillende sectoren en met verschillende soorten post, maar allen hebben ze gemeen dat ze internationale post verzenden en daarbij vertrouwen op de kennis en expertise van Spring. Wat ons onderscheidt van onze concurrenten is:
- Toegewijd Account Management
- Uitgebreide kennis en expertise van lokale distributienetwerken
- Werkelijk weten wat de klantbehoeften zijn en daar de juiste oplossingen voor kunnen aanbieden
- Creatief, betrouwbaar en altijd een stapje meer doen
Doelgroep:
Klanten en leveranciers van Spring Global Mail overal ter wereld gevestigd.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
- Spring logo en tagline moeten verwerkt worden in de kerstkaart
- Er moet ruimte zijn voor personalisatie (vb To Pieter Post)
- Expect More moet visueel tot uiting worden gebracht
- Kerstgroet moet in het Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans op de kaart komen
- De kerstkaart moet zo worden aangeleverd dat de drukker deze op het juiste formaat kan
drukken en dat de kaarten gepersonaliseerd kunnen worden
ootdesign
-
-
Toelichting van de designer ootdesign:
Misschien past hij zo beter bij de huisstijl?
-
Spring zegt :
Creatief gezien passen wij denk ik niet bij elkaar. Wij gebruiken geen mensen in onze campagnes daarom had ik ook de advertenties bijgevoegd zodat je een goed idee kon krijgen van de look & feel van ons merk. Ook een bezoekje aan de website zou geen kwaad kunnen als je echt deze wedstrijd zou willen winnen. Het spijt mij, maar ik denk dat je beter jouw pogingen kunt staken.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer ootdesign:
Een hele warme kaart waarbij op de voorkant een mevrouw een pakje krijgt van de bezorger en deze vervolgens aan een man doorgeeft, wat uw klant symboliseert omdat op het label zijn naam zal komen te staan.
-
Spring zegt :
Totaal niet passend in onze huisstijl
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer ootdesign:
Eerste opzet.
-
Spring zegt :
Totaal niet passend in onze huisstijl
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Spring zegt :
Totaal niet passend in onze huisstijl
-
FLoris Brandsupply zegt
belangrijk: de tekst "recieve the best" is bedacht door Graphix en was geen onderdeel van de opdracht van de designer. Deze tekst mag dan ook alleen door Graphix gebruikt worden. Wie hem, na deze waarschuwing, nog gebruikt, zal zijn of haar design verwijderd zien worden van de website.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-