Misschien past hij zo beter bij de huisstijl?
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Creatief gezien passen wij denk ik niet bij elkaar. Wij gebruiken geen mensen in onze campagnes daarom had ik ook de advertenties bijgevoegd zodat je een goed idee kon krijgen van de look & feel van ons merk. Ook een bezoekje aan de website zou geen kwaad kunnen als je echt deze wedstrijd zou willen winnen. Het spijt mij, maar ik denk dat je beter jouw pogingen kunt staken.

Een hele warme kaart waarbij op de voorkant een mevrouw een pakje krijgt van de bezorger en deze vervolgens aan een man doorgeeft, wat uw klant symboliseert omdat op het label zijn naam zal komen te staan.
Totaal niet passend in onze huisstijl

Eerste opzet.
Totaal niet passend in onze huisstijl

Geen commentaar
Totaal niet passend in onze huisstijl
belangrijk: de tekst \"recieve the best\" is bedacht door Graphix en was geen onderdeel van de opdracht van de designer. Deze tekst mag dan ook alleen door Graphix gebruikt worden. Wie hem, na deze waarschuwing, nog gebruikt, zal zijn of haar design verwijderd zien worden van de website.