Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooie complete set aan schermen. Ziet er goed uit, zie ook verschillende ideeeën voor het huishoudboekje. Bedankt voor alle ideeën. Mvgr, Peter

Na het opslaan van de belangrijkste bij-en afschrijvingen komen deze in dit menu terecht. Deze kun je dus zelf samenstellen en blijven langer dan 1 maand bewaard. Je kunt er handige notities bij plaatsen. Dit is ook leuk voor ondernemers.
Ideeën voor de instellingen:
1. Kleuren aanpassen. (Sommige mensen vinden het vervelend om rode saldo\'s te zien en het is handig voor als je kleurenblind bent.)
2. Weergave van negatieve getallen aanpassen:
-123,45 -> (123,45)
3. Scheidingstekens voor getallen aanpassen. 100.000,00 -> 100000,00
4. Bepalen van kolombreedte; als je veel met grote bedragen werkt kun je de kolom van het bedrag vergroten en die van de rekening verkleinen.
5. Een keuze om alle rekeningen in of uit te klappen.
6. Een keuze om het plusje / minnetje en potloodje aan of uit te zetten.
7. Taalinstellingen
8. Valuta omrekenen
Onderin zou ook nog een icoon moeten komen om van rekening te switchen. Of er zou een pop-up /lijstje kunnen komen als je op rekening klikt.
Volgende keer zal ik de instellingen vormgeven.
Groetjes,
Carola Muskee
Hoi Carola, veel leuke verschillende ideeen. De app persoonlijk aanpassen past mooi bij mijn bankzaken. In-/uitklappen biedt inderdaad mogelijkheden om details op te roepen. Misschien moet je dit consequent doortrekken: rekeningenoverzicht, rekening openklappen voor bij- en afschrijvingen, afschrijving openklappen voor details. Nu is dit scherm nog wat druk en is niet duidelijk hoe ik bij een andere rekening kom, openklappen zou dit kunnen oplossen. De scrollbar onderaan met iconen is leuk, beter dan de drie puntjes van Apple naar meer opties ;-) Ik mis nog zaken als betalen of huishoudboekje of alerts, etc. Bedenk gerust meer nieuwe functies waar je behoefte aan heb.

Beste,
In dit gedeelte van de app zit een mogelijkheid om aantekeningen te maken bij een saldo. Deze wordt per dag ingevuld. (Misschien ook leuk in een agendavorm en dat je hier dan bij de instellingen voor kunt kiezen)
Ook kun je door de nog komende data in scrollen en daar aantekeningen bij zetten. (Nog te verwachten uitgaven en inkomsten.)Het saldo wordt dan aan het einde van de dag ingevuld.
Er zou nog een functie bij kunnen om sommige dagen te verwijderen en andere juist te bewaren. Ik heb er ook een save-button bij gemaakt. Zo kun je ook oudere Saldo\'s bewaren in bijv. een pdf-bestand.
Met vriendelijke groet,
Carola Muskee
Om terug te komen op die agenda-vorm. Dat is wel wat voor als de gebruiker het mobieltje kantelt.
Hoi Carola, mooi design. Alleen de titelbalk is nog een beetje fors waardoor je onnodig snel moet scrollen. Pdf-export is een goed idee! De rest van de functionaliteit begrijp ik nog niet helemaal. Kun je een concreet voorbeeld geven waar deze notitiefunctie een toegevoegde waarde heeft? Mvgr, Peter

Beste,
Mijn ontwerp van de app vertoont grote overeenkomsten met de lay-out van de SNS-website. Dit heb ik gedaan zodat het voor de gebruiker herkenbaar is.
Onderaan heb ik een gedeelte voor Mijn SNS gemaakt. Met de blauwe button kan de gebruiker direct naar Mijn SNS. Vervolgens kan men zich daar inloggen of eventueel nog registreren. Onder de button staan twee handige links voor de gebruiker.
De gebruiker heeft op deze manier verschillende opties zonder dat de lay-out heel druk is.
Wat ik ook heb gedaan om te zorgen dat het scherm minder druk is, is het gebruik van hulpiconen (vraagtekens). Zo hoeft de gebruiker niet elke keer te lezen wat een digicode is als hij inlogt.
Met vriendelijke groet,
Carola Muskee
Mooi fris design. Focus op inloggen. Onderaan een speelse verwijzing naar Mijn SNS. Ben benieuwd naar het vervolg! Bedenk ook gerust nieuwe functionaliteit. Hoe ziet jouw ideale mobiele bankieren eruit?
Bedankt voor het positieve commentaar. Hieronder volgen de nieuwe functies die ik tot nu toe heb bedacht.