Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Net als de voorpagina hebben de tussenkopjes dat lettertype.
Het logo zou ik zelf niet op iedere pagina zetten. Als begin en afsluiter lijkt mij dit voldoende. Ook het vermelden van jaarverslag 2013 lijkt mij overbodig. Misschien leuk om bij het pagina nummer af te wisselen van hond en kat?!
Ik ben benieuwdst u ervan vindt.
Vriendelijke groet,
Joost

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Opdrachtgever,
Hierbij een voorstel voor de omslag.
Vriendelijke groet,
Joost
Dankjewel Joost! Ziet er leuk uit. Hoe zou je de tekst/cijferpagina's voor je zien?
Ik wilde eerst kijken Wat de reactie zou zijn op dit ontwerp.
Het is een vrij arbeitsintensief project dus nu ik weet dat u enthousiast bent ga ik een voorstel maken voor het overige deel.
Dank voor u positieve reactie.
Vriendelijke groet,
Joost
Keep it simple, zou ik zeggen... Omslag is vermoedelijk het meest bewerkelijk qua design. Ik kijk uit naar het vervolg. 1 spread tekst/foto plus 1 spread cijfers/tabellen lijkt me prima.
omslag vind ik wel heel leuk