Kiesjefoodbox.nl Facebook campagne

Datum start: 23-08-2016

Datum einde: 19-10-2016

Totaal budget: € 129.00
Nieuwste inzending
Book cover
maudpijnenburg

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor Kiesjefoodbox.nl willen we graag een win-actie die op de Facebookpagina wordt geplaatst. Deze campagne bevat drie verschillende advertenties/uitingen waarmee de doelgroepen worden aangesproken.

Doel win-actie:

Het doel van de win-actie is om meer traffic naar Kiesjefoodbox.nl te generen en dat de consument wordt verleid tot het bestellen van een foodbox. Verder is de naamsbekendheid voor Kiesjefoodbox.nl belangrijk, het aantal registraties voor de nieuwsbrief en het aantal Facebook fans van groot belang.

Budget voor de win-actie:

Er is budget om prijzen weg te geven tot €100,00. Dit kan variëren tot een keukenapparaat of een lunch winnen bij De Krat (één van de aanbieders van Kiesjefoodbox.nl). Je kunt verder creatief zijn met het bedenken van en prijs, als er maar een link is naar de foodboxen zodat het een logisch geheel is.

Bedrijfsomschrijving


Voor meer informatie over Kiesjefoodbox.nl verwijs ik je door naar de website:

www.kiesjefoodbox.nl

Mocht je vragen hebben over deze opdracht, dan hoor ik het graag!

Prijs: €100

Doelgroep


Doelgroep Kiesjefoodbox.nl:

Kiesjefoodbox.nl onderscheidt drie doelgroepen. Deze drie doelgroepen hebben verschillende redenen waarom ze voor een foodbox kiezen:
Traditionele burgerij - Inspiratie
Moderne burgerij – Gezond
Gemak georiënteerden - Gemak

Voor elk van deze doelgroep willen we graag een passende uiting voor de win-actie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De kleuren mag in de stijl van de website van Kiesjefoodbox.nl. Graag hebben we een nieuw beeld, dus je hoeft niet een bestaande box gebruiken in de uiting.

Designer: dimitry dimitry
overig-dimitry-JNGYqKvY

Geen commentaar

dimitrydimitry

wilt u mij toevallig vertellen wat u goed of fout is

Yvonne AartsYvonne Aarts

Ik vind 'm visueel goed. Qua tekst willen we uiteindelijk natuurlijk dat ze naar de website komen. Maar ik begrijp ook dat je niet alles erop kan zetten. Qua prijs misschien iets groters? Het cadeau mag nml ter waarde van €100

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
overig-dimitry-sBGlRjlI

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
overig-dimitry-Mf2uPzt2

dimitrydimitry

Zouden jullie wat duidelijker kunnen zijn over de actie

Yvonne AartsYvonne Aarts

wat vind je niet duidelijk?

Yvonne AartsYvonne Aarts

We willen een mooie FB post waardoor mensen kiesjefoodbox.nl leren kennen en ze iets kunnen winnen. Ter waarde van ongeveer €100 wat iets met eten te maken heeft. Deze visual vind ik een tikje saai

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.